
HONDA CTX700N
The engine adopted PGM-FI 669 cm 3 water-cooled in-line 2 cylinder.In addition to demonstrating rich and flat torque from the low revolution range, by adopting the 270 ° phase crank, it realizes a sense of taste and comfortable beating.In addition, pursuing combustion efficiency thoroughly, making the piston stroke the long stroke type, emphasizing the low / medium speed range, optimizing the shape of the combustion chamber and valve timing ideal for reliable combustion, low friction By pursuing the pleasure of running in a regular rotation range, etc., excellent fuel economy is realized.In addition, a collective exhaust port that enhances the purification efficiency of the exhaust gas and a catalytic converter placed immediately below are introduced, and in conjunction with PGM-FI, excellent environmental performance is also realized. The chassis employs a diamond frame that combines supple and rigidity in a high dimension.The main frame is arranged below the usual, coupled with an engine pursuing a low center of gravity of the cylinder forward tilt angle of 61 °, realizing a straightforward control feeling with stability.Also, the seat rail is placed in a low position, achieving a seat height of 720 mm.I am pursuing a sense of safety featuring a sense of security.In addition, the front brake adopts a wave type φ 320 mm disk excellent in braking feeling and heat dissipation, and a wave type φ 240 mm disk for the rear brake.In addition, ABS (Anti-lock ・ Brake system) to avoid locking of front and rear wheels is equipped as standard on the brake.Based on information from the wheel speed sensors equipped on the front and rear wheels, the ECU with self-diagnosis function constantly monitors the tire lock.When tire locking tendency due to excessive braking or sudden road surface change is detected, the tire lock is avoided and the vehicle body control is supported. The "AT mode" and "MT mode" are set in the running mode.There are "D mode" suitable for general driving and "S mode suitable for sports driving" in AT mode, and it is possible to shift with "shift up / down" switch even while driving in AT mode.After shifting manually, the function to automatically return to "AT mode" at the optimal timing according to the running condition is set.In addition, due to aging of the control program, it realizes smooth seamless acceleration / deceleration.Smooth running in extremely low speed scenes demonstrates its power in the city with many stops and goes.Furthermore, in order to improve the precision of the shift down timing according to the deceleration force and to obtain a feeling of beating of the eccentric engine, the shift timing of "AT mode" is set as the exclusive setting, pursuing more pleasure manipulation.
Kapasitas Mesin | 669cc |
Horsepower Maksimum | 48ps(35kw)/6250rpm |
Torsi Maksimum | 6.1kg・m(60N・m)/4750rpm |
Berat Total | 219kg |
Kapasitas Tangki | 12 Liter |
Kategori
Best Seller
1,002 Produk
Produk Terbaru
Produk Rekomendasi
Merek Top
Ulasan Produk

Sesuai: HONDA C125, HONDA C125, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR600RR, HONDA CBR600RR, HONDA CBR600RR, HONDA CBR600RR, HONDA CRF1000D, HONDA CRF1000D, HONDA CRF1000D, HONDA CRF1000D, HONDA CRF1000D, HONDA CRF1000D,

Ganti dengan yang baru
Saya membeli caliper ini untuk menggantinya dengan yang baru ketika saya memasangnya kembali, karena saya membongkarnya untuk perawatan dan overhaul caliper belakang.
Bahan: Karena ini adalah produk Karet, suku cadang yang terpasang rusak parah dan saya dapat membeli suku cadang yang sama di Produk OEM dan menggantinya dengan yang baru.
Lihat detail

Sesuai: HONDA C125, HONDA C125, HONDA CB1100, HONDA CB1100N, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR600RR, HONDA CBR600RR, HONDA CBR600RR, HONDA CBR600RR, HONDA CBR650R, HONDA CBR650R, HONDA CBR650R, HONDA CBR650R,

Instalasi baru
Saya membeli caliper ini karena saya ingin menggantinya dengan yang baru ketika saya membongkar dan memasangnya kembali untuk perawatan dan pembersihan caliper belakang.
Bahan: Karena ini adalah produk Karet, produk yang dipasang sudah tua dan rusak parah, jadi kami dapat menggantinya dengan yang baru.
Lihat detail

Sesuai: HONDA CB1100, HONDA CB1100N, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR600RR, HONDA CBR600RR,

Ganti dengan yang baru
Perawatan rem belakang, pembongkaran untuk pembersihan dan pemasangan kembali, dan penggantian O-ring dengan yang baru atau mungkin bocor, sehingga dibeli dan diganti.
Sangat membantu bahwa produk yang sama dapat dibeli di HondaOEM.
Lihat detail

Sesuai: HONDA CB1100, HONDA CB1100N, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR1000RR, HONDA CBR600RR, HONDA CBR600RR, HONDA CBR600RR, HONDA CBR600RR, HONDA CBR650R, HONDA CBR650R, HONDA CBR650R, HONDA CBR650R, HONDA CRF1000, HONDA CRF1000,

Ganti dengan yang baru
Pemeliharaan Kaliper Rem Belakang dan penggantian dengan yang baru karena suku cadang yang terpasang sudah kedaluwarsa pada saat overhaul.
Karena sistem karet tak terhindarkan memburuk dari waktu ke waktu, akan sangat membantu jika produk OEM baru tersedia dan dapat dibeli dan diganti dengan yang baru.
Lihat detail
![Brake Pads ROAD [SP]](https://img.webike-cdn.net/catalogue/images/40535/sa-sp_TS.jpg)
Sesuai: HONDA CB500F, HONDA CB500F, HONDA CB500X, HONDA CB500X, HONDA CB650F, HONDA CBR F, HONDA CBR250R (MC17/19), HONDA CBR250R (MC17/19), HONDA CBR250RR(2017-), HONDA CBR300R, HONDA CBR500R, HONDA CBR500R, HONDA CBR650F, HONDA CBR650F, HONDA CTX700, HONDA CTX700 DualClutchTransmission, HONDA CTX700N, HONDA CTX700N DualClutchTransmission, HONDA NC750S, HONDA NC750S,

Kualitas rata-rata bantalan rem
Saya memiliki ekspektasi tertentu untuk merek Brembo, tetapi ketika barang tiba, saya melihat bahwa kualitas bantalan rem tidak baik, menunjukkan perasaan perubahan warna dan kerusakan oksidatif. Namun, dalam hal waktu pengiriman, waktu pengiriman juga cepat, mungkin dalam beberapa hari kerja, dan efisiensi dan layanan staf pengiriman juga sangat tinggi, yang secara umum dapat diterima, tetapi kualitas produk benar-benar perlu ditingkatkan. -------------------------------------------------- -------- Memiliki beberapa harapan untuk merek Brembo, tetapi ketika barang datang, kualitas bantalan rem tidak baik, dan kinerja oksidasi dan perubahan warna dan penurunan akan terlihat. Namun, waktu pengiriman juga cepat, dan sekitar beberapa hari kerja, dan efisiensi serta layanan staf pengiriman juga sangat tinggi. Kualitas keseluruhan mungkin, tetapi kualitas produk perlu ditingkatkan. Didukung oleh Google Translator Lihat detail