- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Bodywork
- Washer Universal
- Oil Check Bolt Sealing Washer untuk Monkey 125... (K-PIT: Washer/Sealing washer)
【K-PIT】Washer/Sealing washer Review
Oil Check Bolt Sealing Washer for the Monkey 125
About quality and texture: I am happy with the quality of the oil check bolt sealing washer from K-Pit, the washer is made from copper and for the M6 sized bolt that are used for blocking the oiler port for the tensioner push rod. About the feeling of use: The OEM Honda sealing washer had been reused a few times and now had a minor leak, the replacement sealing washer is a perfect fit into the port on the left crankcase cover. Products to buy together: The 14mm sealing washer fort the tensioner push rod bolt would also be desirable to purchase along side the oil check bolt sealing washer to ensure zero oil leaks after performing maintenance on the cam chain tensioner system. Difficulty of installation: The process to install takes about 5 minutes, make sure oil is in the tensioner push rod oiler port before installing the sealing washer and torquing down the bolt. Not difficult to do. Cost performance and comparison with other products: Good costing as you are getting a quality part from K-Pit that was in stock and ready to ship unlike the Honda sealing washer but the K-Pit sealing washer is slightly more expensive. About shipping and packaging: Sea frieght was my preferred method of shipping due to the lower cost but currently this service is unavailable from Japan Post, EMS is much faster which is nice. Webike kept me updated on the status of my order up to when it shipped. The parcel arrived within the expected date range and was well packaged with no chance of the part being damaged. Any concerns, cautions, or advice when purchasing: View the Kitaco engine tuning and maintenance parts catalog to see what other maintenance parts K-Pit have to fit the Grom and the Monkey 125.
Oil Check Bolt Sealing Washer untuk Monkey 125
Soal kualitas dan tekstur: Saya senang dengan kualitas oil check bolt sealing washer dari K-Pit, washernya terbuat dari tembaga dan untuk baut berukuran M6 yang digunakan untuk memblokir port oiler untuk push rod tensioner. Tentang perasaan penggunaan: Mesin cuci penyegel OEM Honda telah digunakan kembali beberapa kali dan sekarang mengalami kebocoran kecil, mesin cuci penyegel pengganti sangat cocok dengan port di penutup bak mesin kiri. Produk untuk dibeli bersama: Mesin cuci penyegel 14mm untuk baut batang penekan penegang juga sebaiknya dibeli di samping mesin cuci penyegelan baut pemeriksaan oli untuk memastikan tidak ada kebocoran oli setelah melakukan perawatan pada sistem penegang rantai bubungan. Kesulitan pemasangan: Proses pemasangan membutuhkan waktu sekitar 5 menit, pastikan oli ada di port oiler push rod tensioner sebelum memasang sealing washer dan menurunkan baut. Tidak sulit untuk dilakukan. Performa biaya dan perbandingan dengan produk lain: Penetapan biaya yang baik karena Anda mendapatkan suku cadang berkualitas dari K-Pit yang tersedia dan siap dikirim tidak seperti mesin cuci segel Honda tetapi mesin cuci segel K-Pit sedikit lebih mahal. Tentang pengiriman dan pengemasan: Pengiriman laut adalah metode pengiriman yang saya sukai karena biayanya yang lebih rendah tetapi saat ini layanan ini tidak tersedia dari Japan Post, EMS jauh lebih cepat dan itu bagus. Webike terus mengabari saya tentang status pesanan saya hingga saat pengiriman. Paket tiba dalam rentang tanggal yang diharapkan dan dikemas dengan baik tanpa ada kemungkinan bagian tersebut rusak. Kekhawatiran, peringatan, atau saran apa pun saat membeli: Lihat katalog suku cadang penyetelan dan perawatan mesin Kitaco untuk melihat suku cadang perawatan lain apa yang dimiliki K-Pit agar sesuai dengan Grom dan Monkey 125.
Lihat aslinya