- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Knalpot
- Gasket Knalpot
- Gasket Knalpot
- Lebih hemat biaya daripada membeli OEM... (KITACO: Full Exhaust System Gasket (1 Set of 2pcs.))
【KITACO】Full Exhaust System Gasket (1 Set of 2pcs.) Review
Sesuai: YAMAHA XJR1300, YAMAHA TW200E, YAMAHA TW200, YAMAHA SR125, YAMAHA SR125, YAMAHA RZV500R, YAMAHA DT200WR, YAMAHA DT200R, YAMAHA DT125R, YAMAHA FJ1200, YAMAHA DT230 LANZA (DT230), YAMAHA BRONCO, YAMAHA VIRAGO400, YAMAHA SEROW225 W, YAMAHA SEROW225 W, YAMAHA SEROW225 W, YAMAHA SEROW225, YAMAHA SEROW225, YAMAHA SEROW225, YAMAHA YD250,
More cost-effective than buying OEM
[How is it used?
We used it to return the Exhaust SystemNORMAL for an XJR1300C that was about to be inspected.
There were no exhaust leaks and, of course, the Size could be used Exactly.
How was your experience with it?
This is a comparison with OEM Gasket, but it is just as cosmetic.
It is no different from the OEM in terms of performance or preventing exhaust leaks.
How did it compare to other products?
KITACO has a white core and paper-like material, while KITACO has a white core and paper-like material.
I wonder if the OEM is the Gasket that contains Carbon, and the Material that seems to make it easier to remove the Gasket the next time it is removed.
However, while the OEM is 1pc. and the list price including tax is 506 yen, KITACO is Quantity:2pc. The cost is 500 yen for the set, so it is very cost-effective.
In this case, we used the OEM for the return of the OEM Exhaust System after the vehicle inspection.
It will be two years before I take it off again, and I don't want Gasket to be stuck on the Engine side....
[Points to note]
KITACO's Gasket of this type is Large strange to peel off after long use, so OEM is recommended for those who do not like it.
If the surface of the Gasket falls off and is annoying during installation, you can apply a thin layer of liquid Gasket to the surface and stick it on, making the work smoother.
Lebih hemat biaya daripada membeli OEM
[Bagaimana cara menggunakannya?
Kami menggunakannya untuk mengembalikan Exhaust SystemNORMAL untuk XJR1300C yang akan diperiksa.
Tidak ada kebocoran knalpot dan tentu saja Ukurannya bisa digunakan dengan Tepat.
Bagaimana pengalaman Anda dengannya?
Ini adalah perbandingan dengan OEM Gasket, tetapi sama kosmetiknya.
Tidak ada bedanya dengan OEM dalam hal performa atau mencegah kebocoran knalpot.
Bagaimana perbandingannya dengan produk lain?
KITACO memiliki inti putih dan bahan seperti kertas, sedangkan KITACO memiliki inti putih dan bahan seperti kertas.
Saya bertanya-tanya apakah OEM adalah Gasket yang mengandung Karbon, dan Bahan yang sepertinya membuatnya lebih mudah untuk melepas Gasket saat dilepas lagi.
Namun, sementara OEM adalah 1pc. dan daftar harga termasuk pajak adalah 506 yen, KITACO adalah Quantity:2pc. Harganya 500 yen untuk satu set, jadi sangat hemat biaya.
Dalam hal ini, kami menggunakan OEM untuk mengembalikan OEM Exhaust System setelah pemeriksaan kendaraan.
Ini akan menjadi dua tahun sebelum saya melepasnya lagi, dan saya tidak ingin Gasket tersangkut di sisi Mesin....
[Poin yang perlu diperhatikan]
Gasket KITACO jenis ini berukuran Besar aneh untuk mengelupas setelah lama digunakan, jadi OEM direkomendasikan bagi yang tidak menyukainya.
Jika permukaan Gasket jatuh dan mengganggu selama pemasangan, Anda dapat mengoleskan lapisan tipis Gasket cair ke permukaan dan menempelkannya, membuat pekerjaan menjadi lebih lancar.