- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Brakes
- Brake Pads / Brake Shoes
- Brake Pad
- Very cheap!... (ai-net: Hyper Brake Pads)
【ai-net】Hyper Brake Pads Review
Fits: KAWASAKI ZRX1100, KAWASAKI ZRX1100II, KAWASAKI ZXR400R, KAWASAKI ZXR400R, SUZUKI GSX-R250/R, SUZUKI GSX-R250/R, SUZUKI GSX-R750, SUZUKI GSX-R750, SUZUKI GSX250R, SUZUKI GSX250R, SUZUKI RG400, SUZUKI RG500γ (Gamma), SUZUKI RF400, SUZUKI RF900, SUZUKI RG250 γ, SUZUKI RG250 γ, SUZUKI GSX400, SUZUKI GSX400S KATANA, SUZUKI GSX750F, SUZUKI GSX750 KATANA,
Very cheap!
Cheap, just cheap
What could go wrong? It is so cheap that I think it is a good idea.
But whatQuantity:I have used Set and have never had a problem.
No Trouble with delamination etc.
The effectiveness is commensurate with the price.
It should not be used for Front (lol).
The effectiveness (or ineffectiveness?) is just right for Rear. The only thing is that its effectiveness (or ineffectiveness?) is just right for Rear.
That does not mean that Control is good, but it is normal.
I've used it on several cars, so my feet are used to it (laughs).
In the first place, since Rear is stepped on with the foot, isn't it possible to control it so delicately?
I believe that a properly maintained Braking system demonstrates the necessary and sufficient Control.
*Rear only
I used it for public roads as well as Circuit and Gymkhana.
I mainly step on Rear on public roads, so it will be gone in a few thousand km.
Gymkhana is too special, but it will be gone in 400-500 km.
However, it is by far the cheapest, so I still think it is the best Level for cost performance.
For compatible vehicles, Rear is the only one I use anymore.
I will continue to buy from you.
Sangat murah!
Murah, murah saja
Apa yang bisa salah? Ini sangat murah sehingga saya pikir itu ide yang bagus.
Tapi whatQuantity:Saya telah menggunakan Set dan tidak pernah punya masalah.
Tidak ada Masalah dengan delaminasi dll.
Efektivitasnya sepadan dengan harganya.
Seharusnya tidak digunakan untuk Front (lol).
Efektivitas (atau ketidakefektifan?) tepat untuk Belakang. Satu-satunya hal adalah efektivitasnya (atau ketidakefektifannya?) tepat untuk Belakang.
Itu tidak berarti bahwa Kontrol itu baik, tetapi itu normal.
Saya sudah menggunakannya di beberapa mobil, jadi kaki saya sudah terbiasa (tertawa).
Pertama-tama, karena bagian belakang diinjak dengan kaki, tidakkah mungkin untuk mengendalikannya dengan sangat hati-hati?
Saya percaya bahwa sistem Pengereman yang dirawat dengan baik menunjukkan Kontrol yang diperlukan dan memadai.
*Hanya belakang
Saya menggunakannya untuk jalan umum serta Sirkuit dan Gymkhana.
Saya terutama menginjak Belakang di jalan umum, jadi itu akan hilang dalam beberapa ribu km.
Gymkhana terlalu istimewa, tetapi akan hilang dalam 400-500 km.
Namun, sejauh ini yang termurah, jadi saya masih berpikir ini adalah Level terbaik untuk kinerja biaya.
Untuk kendaraan yang kompatibel, Belakang adalah satu-satunya yang saya gunakan lagi.
Saya akan terus membeli dari Anda.