- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Drive Parts
- Driven Sprocket / Rear Sprocket
- Driven Sprocket / Rear Sprocket
- I have used it for 13,000 km and it still works ... (SUNSTAR: Rear Sprocket Duralumin)
【SUNSTAR】Rear Sprocket Duralumin Review
Fits: HONDA 400X, HONDA CB400F, HONDA CB500F, HONDA CBR400R, HONDA CBR500R, HONDA CTX700, HONDA CTX700N, HONDA INTEGRA, HONDA NC750S, HONDA NC750X, HONDA NM4, HONDA SHADOW-Slasher, HONDA SHADOW400, HONDA VT400S, HONDA X-ADV, HONDA INTEGRA, HONDA HORNET600S, HONDA HORNET600, HONDA CBR900RR, HONDA CBR650F,
I have used it for 13,000 km and it still works well.
CB650F with RH-113-42 for 520Conversion.
The body was replaced 13,000 km after the exchange, but it still seemed to be usable, including the Chain.
Since the original is 528, I think it is at a disadvantage in terms of durability, but even so, there were no problems at all.
It is a fine Champagne gold that is worth polishing, so I was inspired to ”work a little harder” when cleaning the Chain.
Before the CB, I used it on my VTR for 12,000 km, and it seemed like it still had a lot of use left in it as well.
The following owner (friend) is currently using it.
I guess it might make a difference if the acceleration/deceleration is large, such as with Gymkhana.
It is not something that will be lost immediately if it is maintained in a reasonable ChainMaintenance manner during city driving/touring.
I am very much aware of this.
Saya telah menggunakannya untuk 13.000 km dan masih berfungsi dengan baik.
CB650F dengan RH-113-42 untuk 520Conversion.
Bodi diganti 13.000 km setelah pertukaran, tetapi tampaknya masih dapat digunakan, termasuk Rantai.
Karena yang asli adalah 528, saya pikir itu kurang menguntungkan dalam hal daya tahan, tetapi meskipun demikian, tidak ada masalah sama sekali.
Ini adalah emas Champagne halus yang layak untuk dipoles, jadi saya terinspirasi untuk "bekerja sedikit lebih keras" saat membersihkan Rantai.
Sebelum CB, saya menggunakannya di VTR saya sejauh 12.000 km, dan sepertinya masih banyak yang tersisa di dalamnya.
Pemilik berikut (teman) sedang menggunakannya.
Saya kira mungkin ada bedanya jika akselerasi/deselerasinya besar, seperti dengan Gymkhana.
Ini bukan sesuatu yang akan segera hilang jika dipelihara dengan cara ChainMaintenance yang wajar selama berkendara/touring di kota.
Saya sangat menyadari hal ini.