- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Engine Parts
- Intake Parts
- Carburetors
- It can be popped on and off for now.... (YOSHIMURA: TMR-MJN Carburetor)
【YOSHIMURA】TMR-MJN Carburetor Review
It can be popped on and off for now.
I've been working on the negative pressure OEM carburetor for a number of times and have disassembled and reassembled it and spent tens of thousands of dollars on repair parts, but the condition has not returned and the result is NG. It is my own fault because of the storage condition.
It's been more than three years since I've wanted to drive this carburetor, and even though I spent about a third of what it cost to buy it, I couldn't get it back to where it was at the time, so I decided to buy it.:Set+Cook(PinGel standard SEA BASSOEM currently not available)Purchase Timing
In the event that you have any questions concerning where and how to use the internet, you can contact us at the web site.
(9 years of dormancy + 2 years of maintenance + 2 years of purchase = 13 years of not being able to ride) I spent this time on a moped...
Results:RPM Rose behavior when idling, but with pimped carb (slightly increase idle to 800⇒1200 on OEM carb)
It's not too bad for a normal cab, but it's not too bad for a low to mid-range cab.
If you are concerned about this, I don't recommend it, but I've digested the fact that physical machine sounds can be heard.
It depends on the individual, but from around 4000-5000RPM, you will be able to enjoy the characteristic forced revving up.
Actual fuel consumption:16.5 mpg in Touring. TMR is thicker than Idling fuel (smells like raw gas).
It is not in sync, so I will give it time to work out. I'm also going to change the Slow Jet position to cover the Funnel Sponge filter.
The NGcarburetor seems to be a unit that is difficult to restore the fuel path in the body no matter how many tens of thousands of yen are spent on maintenance.
Itu bisa dinyalakan dan dimatikan untuk saat ini.
Saya telah beberapa kali mengerjakan karburator OEM tekanan negatif dan telah membongkar dan memasangnya kembali dan menghabiskan puluhan ribu dolar untuk memperbaiki suku cadang, tetapi kondisinya belum kembali dan hasilnya NG. Ini adalah kesalahan saya sendiri karena kondisi penyimpanan.
Sudah lebih dari tiga tahun sejak saya ingin mengendarai karburator ini, dan meskipun saya menghabiskan sekitar sepertiga dari biaya untuk membelinya, saya tidak dapat mengembalikannya ke tempat semula, jadi saya memutuskan untuk membelinya.:Set+Cook(PinGel standar SEA BASSOEM saat ini tidak tersedia)Waktu Pembelian
Jika Anda memiliki pertanyaan tentang di mana dan bagaimana menggunakan internet, Anda dapat menghubungi kami di situs web.
(9 tahun tidak aktif + 2 tahun pemeliharaan + 2 tahun pembelian = 13 tahun tidak bisa mengendarai) Saya menghabiskan waktu ini dengan moped...
Hasil:Perilaku RPM Naik saat idling, tetapi dengan karbohidrat pimped (sedikit naikkan idle ke 800⇒1200 pada karbohidrat OEM)
Ini tidak terlalu buruk untuk taksi biasa, tapi tidak terlalu buruk untuk taksi kelas menengah ke bawah.
Jika Anda khawatir tentang ini, saya tidak merekomendasikannya, tetapi saya telah mencerna fakta bahwa suara mesin fisik dapat didengar.
Itu tergantung pada individu, tetapi dari sekitar 4000-5000RPM, Anda akan dapat menikmati karakteristik revving paksa.
Konsumsi bahan bakar aktual: 16,5 mpg di Touring. TMR lebih kental dari Idling fuel (berbau seperti raw gas).
Itu tidak sinkron, jadi saya akan memberikannya waktu untuk berolahraga. Saya juga akan mengubah posisi Slow Jet untuk menutupi filter Funnel Sponge.
NGkarburator tampaknya menjadi unit yang sulit untuk memulihkan jalur bahan bakar di dalam tubuh tidak peduli berapa puluh ribu yen yang dihabiskan untuk perawatan.