- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Spark Plugs
- Engine Parts
- Ignition Parts
- Spark Plugs
- Certainly not.... (DENSO: Iridium Power Plug IU24)
【DENSO】Iridium Power Plug IU24 Review
Fits: bimota YB-7FORGORE, PIAGGIO X9Amalfi, PIAGGIO X9 200Amalfi, SUZUKI V-STROM650/ABS (reimport), HUSQVARNA TE450, HONDA SONIC125RS(Reimport), HUSQVARNA SM510R, HUSQVARNA SM400R, GILERA RUNNER VXR200 4T, CAGIVA RAPTOR650・V RAPTOR650, KYMCO RACING150, KYMCO RACING125, ADIVA R125, MOTOGUZZI NORGE 1200GT, GILERA NEXUS500 SS, ADIVA N125, KYMCO MOVIE AFI 125, MALAGUTI MADISON150, MALAGUTI MADISON125, MALAGUTI MADISON S200,
Certainly not.
This is the second time I've used this product.
At 19,000 km, the NGK Standard Plug BP5HA, which was installed from the time of delivery, was replaced with NGK's Iridium plugs at 19,000 km It's a different kind of power. I chose Denso because of its reputation as a
It's true that compared to NGK, each explosion seems to be more powerful and has more power.
I noticed that after about a year and a half of driving about 1,000 miles, the Idling was starting to have some Rose on it. (Only to the extent that one segment of Tachometer, which divides the 1000 rpm into four segments, blinks.
The Manufacturer's website recommends that motorcycles should be replaced at 5,000 km.
I bought the same Denso because I thought it would be time to replace it if it was 10,000 kilos, even if I was exaggerating Large.
It's more expensive than the NGK at 2,200 yen per bottle, but it's a single cylinder so I don't mind.
The replacement takes 5 minutes with the Plug socket & ratchet wrench if you remove the Radiator shroud on the Left Side.
When I used to drive a BMW, I got fed up with the quality of the OEM specified Champion and Bosch plugs and measured the reach and protrusion and used the same thermal value NGK to solve the problem. "Plug is ngk. But I feel that Denso is also something to be reckoned with.
Tentu tidak.
Ini adalah kedua kalinya saya menggunakan produk ini.
Pada 19.000 km, Steker Standar NGK BP5HA, yang dipasang sejak saat pengiriman, diganti dengan busi Iridium NGK pada 19.000 km. Ini adalah jenis daya yang berbeda. Saya memilih Denso karena reputasinya sebagai
Memang benar bahwa dibandingkan dengan NGK, setiap ledakan tampaknya lebih kuat dan memiliki lebih banyak kekuatan.
Saya perhatikan bahwa setelah sekitar satu setengah tahun mengemudi sekitar 1.000 mil, Idling mulai memiliki beberapa Mawar di atasnya. (Hanya jika satu segmen Tachometer, yang membagi 1000 rpm menjadi empat segmen, berkedip.
Situs web Pabrikan merekomendasikan bahwa sepeda motor harus diganti pada 5.000 km.
Saya membeli Denso yang sama karena saya pikir sudah waktunya untuk menggantinya jika 10.000 kilo, bahkan jika saya melebih-lebihkan Besar.
Ini lebih mahal daripada NGK di 2.200 yen per botol, tapi itu satu silinder jadi saya tidak keberatan.
Penggantian membutuhkan waktu 5 menit dengan soket Plug & kunci pas jika Anda melepas selubung Radiator di Sisi Kiri.
Ketika saya biasa mengendarai BMW, saya muak dengan kualitas colokan Champion dan Bosch yang ditentukan OEM dan mengukur jangkauan dan tonjolan dan menggunakan nilai termal yang sama NGK untuk menyelesaikan masalah. "Plug itu ngk. Tapi saya rasa Denso juga patut diperhitungkan.