- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Suspensions / Rearsets / Wheels / Swingarms
- Suspensions
- Front Fork Springs
- Parts where OEMFork comes alive... (HYPERPRO: Front Spring)
【HYPERPRO】Front Spring Review
Parts where OEMFork comes alive
I put it in while I was at FFork O/H.
As for the feeling of use, Smaller vibration is transmitted to the Handlebar from the NORMAL time. 。 It's not uncomfortable, but it might bother you if you are long distance touring. But if it's like this, you can adjust the weight of Bar End.
It feels GOOD to run into it! Isn't this already good enough for the OEM? I can say that it feels like.
It's a natural sinker, and it will step on you at the back.
The settings are set to the manufacturer's standard values, but the bounce is just right, and the sense of ground contact is transmitted to the linear. It seems like a good idea.
If you're a running enthusiast, I strongly recommend switching to the SportsTire because you'll be frustrated with the Tire as you pack up the attenuation. 。 Touring tire is not enough.
One complaint was that the only Oil that came with it was a single 1lbottle.
When I put in the Manufacturer's Regulation Value, I got about 490 ml on One Side.
When I finished putting in both of them, there was really only a little left over, but if I spilled it while working, the work would be interrupted, and since the fork oil had to be bleached, theoretically it would be better to put in a little more before pulling it out, but this was not acceptable.
I wanted about 1.5 liters as an accessory, too.
Also, it's a bit pricey.
About 20,000 yen for two spring bottles... 。
Bagian di mana OEMFork menjadi hidup
Saya memasangnya saat saya berada di FFork O/H.
Adapun perasaan penggunaan, getaran yang lebih kecil ditransmisikan ke Handlebar dari waktu NORMAL. Bukan tidak nyaman, tetapi mungkin mengganggu Anda jika Anda sedang touring jarak jauh. Namun jika sudah seperti ini, Anda bisa mengatur berat Bar End.
Rasanya BAIK untuk berlari ke dalamnya! Bukankah ini sudah cukup baik untuk OEM? Saya dapat mengatakan bahwa rasanya.
Ini adalah pemberat alami, dan itu akan menginjak Anda di belakang.
Pengaturan diatur ke nilai standar pabrikan, tetapi pantulannya tepat, dan rasa kontak tanah ditransmisikan ke linier. Sepertinya ide yang bagus.
Jika Anda seorang penggemar lari, saya sangat menyarankan untuk beralih ke SportsTire karena Anda akan frustrasi dengan Ban saat mengemas redaman. Ban touring saja tidak cukup.
Satu keluhan adalah bahwa satu-satunya Minyak yang menyertainya adalah satu botol.
Ketika saya memasukkan Nilai Peraturan Pabrikan, saya mendapat sekitar 490 ml di Satu Sisi.
Ketika saya selesai memasukkan keduanya, sebenarnya hanya ada sedikit yang tersisa, tetapi jika saya menumpahkannya saat bekerja, pekerjaan akan terganggu, dan karena minyak garpu harus diputihkan, secara teoritis akan lebih baik untuk dimasukkan ke dalam. sedikit lagi sebelum menariknya keluar, tetapi ini tidak dapat diterima.
Saya juga menginginkan sekitar 1,5 liter sebagai aksesori.
Juga, itu agak mahal.
Sekitar 20.000 yen untuk dua botol pegas...