- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Exhausts
- Exhaust Pipe
- Starting and accelerating becomes "easier".... (SP Tadao: POWER BOX Pipe)
【SP Tadao】POWER BOX Pipe Review
Starting and accelerating becomes "easier".
[only PowerBox installed on NORMAL intake and exhaust systems]
I wasn't particularly unhappy with the CRF250M to begin with, and it didn't seem ineffective.
My impression after installing the PowerBox is that the power or "will" to move forward is stronger. (Lol)
The way we've been going at Idling with half a class. (A little.) Stronger. More room on starting acceleration. (A little.) There is. Speed ride when accelerating. (A little.) Good
The Engine Displacement Volume is 250cc and the car is on the lighter side, so I think you can feel this little change strongly.
Almost no change in power band over 7,000 rpm. Bottom line to get there is good!
As a result, I don't think it's so much that motorcycles become faster, but rather that they become easier to ride because there's more room for maneuvering and fee-ringing.
[PowerBox+YOSHIMURASlip-on Silencer]
Later on, I added the Yoshimura Silencer to it.
The goodness of the PowerBox does not disappear and the Yoshimura effect makes the high RPM's feel good.
It feels like a good combination.
I did the installation myself, but it was a bit of a struggle.
The Instruction Manual is easy to understand and the accuracy of the product is reliable, but it is necessary to find the limit that does not interfere with the canister, pipe, and wire on the body side.
When I was installing additional Yoshimura Silencers, I discovered that when I pulled the Clutch Wire, it was interfering with the Pipe, so I reworked it.
All in all, it's a great product that increases the enjoyment of driving a motorcycle, as you can feel the improvement in the Engine output fee Ring.
Memulai dan mempercepat menjadi "lebih mudah".
[hanya PowerBox yang dipasang pada sistem intake dan exhaust NORMAL]
Saya tidak terlalu senang dengan CRF250M untuk memulai, dan sepertinya tidak efektif.
Kesan saya setelah memasang PowerBox adalah daya atau "kemauan" untuk maju lebih kuat. (Tertawa terbahak-bahak)
Cara yang telah kita lakukan di Idling dengan setengah kelas. (Sedikit.) Lebih kuat. Lebih banyak ruang untuk memulai akselerasi. (Sedikit.) Ada. Naik kecepatan saat berakselerasi. (Sedikit.) Bagus
Volume Perpindahan Mesin adalah 250cc dan mobil berada di sisi yang lebih ringan, jadi saya pikir Anda dapat merasakan perubahan kecil ini dengan kuat.
Hampir tidak ada perubahan pada pita daya di atas 7.000 rpm. Intinya untuk sampai ke sana bagus!
Hasilnya, menurut saya bukan karena sepeda motor menjadi lebih cepat, melainkan lebih mudah dikendarai karena ada lebih banyak ruang untuk bermanuver dan membayar biaya.
[PowerBox+YOSHIMURASlip-on Peredam]
Kemudian, saya menambahkan Peredam Yoshimura ke dalamnya.
Kebaikan PowerBox tidak hilang dan efek Yoshimura membuat RPM tinggi terasa enak.
Rasanya kombinasi yang bagus.
Saya melakukan instalasi sendiri, tapi itu sedikit perjuangan.
Instruksi Manual mudah dipahami dan keakuratan produk dapat diandalkan, tetapi perlu untuk menemukan batas yang tidak mengganggu tabung, pipa, dan kawat di sisi bodi.
Ketika saya memasang Peredam Yoshimura tambahan, saya menemukan bahwa ketika saya menarik Kawat Kopling, itu mengganggu Pipa, jadi saya mengerjakannya ulang.
Secara keseluruhan, ini adalah produk hebat yang meningkatkan kenikmatan mengendarai sepeda motor, karena Anda dapat merasakan peningkatan pada Ring biaya keluaran Mesin.