- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Handles & Control Parts
- Handlebars
- My posture is much easier.... (HURRICANE: Quarter 3-Type Φ7/8" Handlebar Steel)
【HURRICANE】Quarter 3-Type Φ7/8" Handlebar Steel Review
Fits: HONDA CB1100, HONDA CB1300SUPER BOLDOR, HONDA FTR223, HONDA NC700X, HONDA MONKEY, KAWASAKI 250TR, KAWASAKI W400, SUZUKI RV200 VANVAN, SUZUKI GRASS TRACKER, SUZUKI GRASS TRACKER, SUZUKI GRASS TRACKER Big Boy, SUZUKI GRASS TRACKER Big Boy, Others , YAMAHA TW200, YAMAHA TW200E, YAMAHA TW200E, YAMAHA TW225E
My posture is much easier.
The STD Handlebar on the CB400SF is surprisingly tilted forward, which is hard for touring
So I chose this one, which has a Japanese Vehicle Inspection Correspondence (height and width) and the aperture is not too tight.
The photo is a comparison with the Police3 that I had previously attached to the same manufacturer. (Top:Quarter3, Bottom:Police3)
The aperture and height have been reduced and the Japanese Vehicle Inspection Correspondence has made my wrists easier.
Since I switched to this, my posture has become easier and I can make small turns.
I've experienced this Fee Ring before... but isn't it the same as a training car?
As others have commented, I think it's probably the same Handlebar as the training car.
I think this Handlebar on the CB400SF would know better.
It is possible to install it with the Accelerator Wire, Clutch Wire and Brake hose of NORMAL, and it is easy to replace it with a bolt-on product (I have long wire in it).
But the Switch box doesn't have a hole in it, so it needs to be machined.
Postur saya jauh lebih mudah.
Stang STD pada CB400SF secara mengejutkan dimiringkan ke depan, yang sulit untuk tur
Jadi saya memilih yang ini, yang memiliki Japanese Vehicle Inspection Correspondence (tinggi dan lebar) dan aperture tidak terlalu ketat.
Foto tersebut merupakan perbandingan dengan Police3 yang sebelumnya saya lampirkan pada pabrikan yang sama. (Atas:Kuartal3, Bawah:Polisi3)
Bukaan dan ketinggian telah dikurangi dan Korespondensi Pemeriksaan Kendaraan Jepang telah membuat pergelangan tangan saya lebih mudah.
Sejak saya beralih ke ini, postur saya menjadi lebih mudah dan saya bisa berbelok kecil.
Saya pernah mengalami Fee Ring ini sebelumnya... tapi bukankah ini sama dengan mobil latihan?
Seperti yang dikomentari orang lain, saya pikir itu mungkin Handlebar yang sama dengan mobil latihan.
Saya pikir Handlebar ini pada CB400SF akan lebih tahu.
Dimungkinkan untuk menginstalnya dengan Kawat Akselerator, Kawat Kopling, dan selang Rem NORMAL, dan mudah untuk menggantinya dengan produk baut (saya memiliki kabel panjang di dalamnya).
Tetapi kotak Switch tidak memiliki lubang di dalamnya, sehingga perlu dikerjakan dengan mesin.