- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Brakes
- Brake Pads / Brake Shoes
- Brake Pad
- Used in GPX250RII. Somewhat for processing, but ... (ai-net: Hyper Brake Pads)
【ai-net】Hyper Brake Pads Review
Fits: KAWASAKI GPX250/R/R2, KAWASAKI GPX250/R/R2, KAWASAKI GPX250/R/R2, KAWASAKI KR-1/S/R, KAWASAKI KR-1/S/R, KAWASAKI KR-1/S/R, KAWASAKI ZXR250R, KAWASAKI ZXR250, KAWASAKI ZXR250, KAWASAKI ZXR250R, KAWASAKI ZXR250R, KAWASAKI ZXR250R, KAWASAKI GPZ400R, KAWASAKI ZX-4, KAWASAKI ZX-4, KAWASAKI XANTHUS, KAWASAKI ZEPHYR400, SUZUKI RGV250 (Gamma), SUZUKI RGV250 (Gamma), SUZUKI RGV250 (Gamma),
Used in GPX250RII. Somewhat for processing, but it's okay.
The machining accuracy of the Gold part of the base plate was bad, and it was not possible to install it as it was. Then, it was shaved with File to become the same shape with the state that matched the Pad and Exactly made by TOKIKO that originally had been attached. It was necessary to shave only the pad of the front side (Piston side). It is a point that the thickness of the base plate is quite thin.
The Brake's Fee Ring is quite soft, but I have no complaints about it on an everyday Youth like mine. Considering the low price of this price, I think that it is good work. I don't know about the performance of the limit level because I have never tried it, but I think it is probably not possible to expect it.
Anyway, I think it is good as a Pad for those who want to save your gold, but you must be prepared to file it. But I think I will not buy it next time. Next time I think whether I will make around Red Pad of DAYTONA without being stingy. That said, personally, I don't have a bad impression of this one that much. I think it is one of the options for those who want mediocre performance at a very cheap price.
Digunakan di GPX250RII. Agak untuk diproses, tapi tidak apa-apa.
Keakuratan pengerjaan bagian Emas dari pelat dasar buruk, dan tidak mungkin untuk memasangnya seperti semula. Kemudian dicukur dengan File agar menjadi bentuk yang sama dengan keadaan yang sesuai dengan Pad dan Persis buatan TOKIKO yang semula telah terpasang. Itu perlu untuk mencukur hanya bantalan sisi depan (sisi Piston). Ini adalah titik bahwa ketebalan pelat dasar cukup tipis.
Cincin Biaya Rem cukup lunak, tetapi saya tidak memiliki keluhan tentang hal itu pada Pemuda sehari-hari seperti saya. Mengingat harga rendah dari harga ini, saya pikir itu adalah pekerjaan yang baik. Saya tidak tahu tentang kinerja level batas karena saya belum pernah mencobanya, tetapi saya pikir mungkin tidak mungkin untuk mengharapkannya.
Anyway, saya rasa ini bagus sebagai Pad bagi yang ingin menyimpan emas Anda, tapi Anda harus bersiap-siap untuk mengarsipkannya. Tapi saya pikir saya tidak akan membelinya lain kali. Lain kali saya berpikir apakah saya akan membuat Red Pad DAYTONA tanpa pelit. Yang mengatakan, secara pribadi, saya tidak memiliki kesan buruk tentang yang satu ini. Saya rasa ini adalah salah satu pilihan bagi mereka yang menginginkan performa pas-pasan dengan harga yang sangat murah.