- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Brakes
- Other Brake Parts
- Used for WR250X OEM disc... (PLUS μ: Aluminum Floating Pin Type 2 (13.85) With Logo)
【PLUS μ】Aluminum Floating Pin Type 2 (13.85) With Logo Review
Fits: YAMAHA FJR1300, SUZUKI BANDIT1250F, YAMAHA BOLT, SUZUKI DL1000 V-STROM1000, SUZUKI BANDIT1250, SUZUKI TL1000S, SUZUKI TL1000R, SUZUKI KATANA(KATANA), SUZUKI KATANA(KATANA), SUZUKI HAYABUSA, SUZUKI HAYABUSA, SUZUKI GSX1400, SUZUKI GSX-S1000F, SUZUKI GSX-R600, SUZUKI GSX-R600, SUZUKI GSX-R600, SUZUKI GSX-R600, SUZUKI GSX-R600, SUZUKI GSX-R600, SUZUKI GSX-R600,
Used for WR250X OEM disc
I used it on the OEM GALFER disc of the WR250X. It is the second time exchange this time. Since I ride every day, the exchange Cycle may be about once a year. But I have the impression that it is also fast wearing out.
However, you can get more consistent breaking than the OEMs, so Recommendation.
The premise is that Brake Discs are distorted. Heat will distort them, and they will also warp and distort slightly when Brake is applied, so The Floating system reduces distortion and gives you stable brake performance. You can get it.
Digunakan untuk cakram OEM WR250X
Saya menggunakannya pada cakram OEM GALFER dari WR250X. Ini adalah pertukaran kedua kalinya kali ini. Karena saya naik setiap hari, Siklus pertukaran mungkin sekitar setahun sekali. Tetapi saya memiliki kesan bahwa itu juga cepat aus.
Namun, Anda bisa mendapatkan pemecahan yang lebih konsisten daripada OEM, jadi Rekomendasi.
Premisnya adalah bahwa Cakram Rem terdistorsi. Panas akan mendistorsi mereka, dan mereka juga akan melengkung dan terdistorsi sedikit saat Rem diterapkan, sehingga Sistem Mengambang mengurangi distorsi dan memberi Anda kinerja rem yang stabil. Kamu bisa mendapatkannya.