- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Spark Plugs
- Engine Parts
- Ignition Parts
- Spark Plugs
- This for 2nd... (NGK: Standard Plug BR8ES 5422)
【NGK】Standard Plug BR8ES 5422 Review
Fits: APRILIA SX50, HONDA NSR80R, KAWASAKI KZ1000 Police, KAWASAKI LeoStar, PEUGEOT Speed Fight 2 WRC, ROYAL ENFIELD Britt 500, ROYAL ENFIELD BritClassic, ROYAL ENFIELD BritClassic Deluxe 535, ROYAL ENFIELD Lightning Custom 535, YAMAHA 125R, APRILIA SR125, APRILIA SR150, APRILIA Mojito Custom 50, BETA EVO 80 JUNIOR, BETA EVO 80 SENIOR, BETA rr 2t 250 enduro, HONDA CRM250, HONDA CRM250R, HONDA CRM50, HONDA CRM80,
This for 2nd
I used it on my TDR250
In the 2nd case, the oil goes into the cylinder with the fuel
The expensive Iridium plugs are capable of performing under high heat loads of 4st, so they can be used for heat This plug is also sufficient for low load 2nd
This plug also has thicker electrodes and better leadership than Iridium plugs
I think that the advantage of using this product is Large in the 2nd stage which often wears a headband
Spare Quantity:You can keep about 2pc in your Motorcycle and still be friendly to your Wallet
Ini untuk ke-2
Saya menggunakannya di TDR250 saya
Dalam kasus ke-2, oli masuk ke silinder dengan bahan bakar
Colokan Iridium yang mahal mampu bekerja di bawah beban panas tinggi ke-4, sehingga dapat digunakan untuk panas Colokan ini juga cukup untuk beban rendah ke-2
Steker ini juga memiliki elektroda yang lebih tebal dan kepemimpinan yang lebih baik daripada colokan Iridium
Menurut saya keuntungan menggunakan produk ini adalah Besar pada tahap ke-2 yang sering memakai ikat kepala
Jumlah Cadangan: Anda dapat menyimpan sekitar 2 buah di Sepeda Motor Anda dan tetap ramah dengan Dompet Anda