- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Engine Parts
- Engine
- Positive Crankcase Ventilation Valves
- It got easier to ride... (TERAMOTO: T-REV Φ12 0.05)
【TERAMOTO】T-REV Φ12 0.05 Review
Fits: KTM 1190 RC8, SUZUKI GSX400, KAWASAKI ZX-9R, SUZUKI GSX-R750, KAWASAKI ZZR400, HONDA CB500F, APRILIA RSV4, HONDA CB400FOUR, Others , KTM 250EXC, SUZUKI GSR400, SUZUKI GSX-R1100, SUZUKI GSX-R600, SUZUKI GSX-R750, YAMAHA FZ750, YAMAHA FJ1200, YAMAHA YZF-R1, YAMAHA YZF600 THUNDER CAT, YAMAHA XJR1300, YAMAHA XJR1300,
It got easier to ride
Is T-rev a Cost to that effect match? It is an unexpected part when introducing it.
As Impressions, it is about relaxing the feeling of geeky feeling at the time of low speed, whether Torque's way out is Mild and whether the rise has become slightly lighter.
I think that it is okay right after wearing it, but as soon as it gets accustomed, how about whether to suit Cost. However, it will be easy to ride reliably.
In case of me you are assembling with αSystem not set in ZEPHYR 750. It was that it got more effect.
By removing the Air cleaner box, I usually bite the Breather Hose 650 mm 6 mm Diameter, but I consulted with Teramoto car and combined various finer parts and tried and assembled together.
Since my FCR Carburetor Body is Short Spigot, the Oris feeler 's Breather Outlet Port was forced to forcibly forcibly because there was little acceleration pump and Oil cap part' s Clearance, but at some time Parts that can take out Breather diagonally from Shop 's people I got introduced and it settled in the present form.
Menjadi lebih mudah untuk dikendarai
Apakah T-rev Biaya untuk efek itu cocok? Ini adalah bagian yang tidak terduga saat memperkenalkannya.
Sebagai Impressions, ini tentang mengendurkan perasaan culun pada saat kecepatan rendah, apakah jalan keluar Torsi Ringan dan apakah kenaikannya menjadi sedikit lebih ringan.
Saya pikir tidak apa-apa setelah memakainya, tetapi begitu terbiasa, bagaimana jika sesuai dengan Biaya. Namun, itu akan mudah untuk dikendarai dengan andal.
Dalam kasus saya, Anda merakit dengan System not set in ZEPHYR 750. Itu lebih berpengaruh.
Dengan melepas kotak Air cleaner, saya biasanya menggigit Selang Breather Diameter 650 mm 6 mm, tetapi saya berkonsultasi dengan mobil Teramoto dan menggabungkan berbagai bagian yang lebih halus dan mencoba dan merakit bersama.
Karena Body Karburator FCR saya Short Spigot, Port Outlet Breather Feeler Oris terpaksa di paksa paksa karena ada sedikit Acceleration pump dan Oil cap part's Clearance, tapi pada beberapa waktu Part yang bisa mengeluarkan Breather secara diagonal dari Shop' s orang saya diperkenalkan dan menetap dalam bentuk sekarang.