- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Suspensions / Rearsets / Wheels / Swingarms
- Suspensions
- Rear Suspensions
- Large I'm strange... (YSS: MONO LINE Rear Single Shock [MZ series] MZ456)
【YSS】MONO LINE Rear Single Shock [MZ series] MZ456 Review
Large I'm strange
It's an exchange from OEMShock that I missed. A8Japanese specification
I did not get to famous Shock such as OHLINS and NITRON so I made it for this item.
We could buy it at BALL SALE in the 60 th place.
GPZ can be easily exchanged if you install Center Stand. In addition, I also made Grease up around LINK.
It is attached with the same length as the OEM as far as the car height is attached.. Rear's car height rose in empty condition. Even if we put weight over bridges, it does not sink more than OEMShock. (The 27-year-old Shock was a scusque, did not it?)
You can feel the rigidity of the suspension as soon as you start running, you can see that Well stepped on!
I confirmed with Manufacturer that she is setting 70 kg weight. Because I felt a little hard because I was accustomed to missing Shock, I adjusted the elongation softly (Return from Hard back from 12 to 17)
Running swapping Shock has become more fun. Although OHLINS and NITRON are better in performance, YSS is satisfactory enough.
I'd like to try Spring's Pre-road and car harmony and try Iloilo.
I should have exchanged it faster
Besar aku aneh
Ini adalah pertukaran dari OEMShock yang saya lewatkan. Spesifikasi A8Jepang
Saya tidak mendapatkan Shock terkenal seperti OHLINS dan NITRON jadi saya membuatnya untuk item ini.
Kita bisa membelinya di BALL SALE di tempat ke-60.
GPZ dapat dengan mudah ditukar jika Anda memasang Center Stand. Selain itu, saya juga membuat Grease di sekitar LINK.
Dipasang dengan panjang yang sama dengan OEM sejauh tinggi mobil terpasang. Tinggi belakang mobil naik dalam kondisi kosong. Bahkan jika kita meletakkan beban di atas jembatan, itu tidak tenggelam lebih dari OEMShock. (Shock yang berusia 27 tahun adalah scusque, bukan?)
Kekakuan suspensi bisa Anda rasakan segera setelah Anda mulai berlari, Anda bisa melihat bahwa suspensi sudah diinjak dengan baik!
Saya mengkonfirmasi dengan Produsen bahwa dia menetapkan berat 70 kg. Karena saya merasa agak keras karena saya terbiasa dengan Shock yang hilang, saya menyesuaikan elongasi dengan lembut (Kembali dari Hard kembali dari 12 ke 17)
Menjalankan swapping Shock menjadi lebih menyenangkan. Meskipun kinerja OHLINS dan NITRON lebih baik, YSS cukup memuaskan.
Saya ingin mencoba Spring's Pre-road dan harmoni mobil dan mencoba Iloilo.
Seharusnya aku menukarnya lebih cepat