- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Spark Plugs
- Engine Parts
- Ignition Parts
- Spark Plugs
- There is no dramatic change, but ♪... (NGK: Iridium Plug DR8EIX 4816)
【NGK】Iridium Plug DR8EIX 4816 Review
Fits: HONDA CB500F, bimota db-1SR, bimota db-1S, bimota db-1, bimota BB1 BIPOST, bimota BB1 SUPER MONO, YAMAHA MAJESTY250 SV, YAMAHA MAJESTY250/ABS, YAMAHA BRONCOST225, YAMAHA SEROW225 WE, YAMAHA SEROW225 WE, YAMAHA SEROW225 W, YAMAHA SEROW225S, YAMAHA SEROW225, YAMAHA SEROW225, YAMAHA YZF1000 THUNDER ACE, YAMAHA YZF1000R, YAMAHA YFM400FWA, YAMAHA YFM350X, YAMAHA YFM350X,
There is no dramatic change, but ♪
Although it is not cheap, let's use it because it got in the hand (*^^*)
Of course the installation is Bolt-on.
You do not have to adjust Gap. Or, please do not be careful.
Well, it is a test drive.
Torque at the beginning of the first run went smooth, a little strongly.
Well, since I did not raise Engine Displacement Volume, it would be like this (^^)
As we open it from there, from 2000 to 4000 rpm, a little strong mind ,,,,,.
It is slight, but the power to come forward becomes reliable, or acceleration is accelerating.
Personally I felt the difference when I switched from Regular to high octane.
For a while, I will run with this.
I also care about fuel economy.
Tidak ada perubahan dramatis, tapi
Walaupun tidak murah, mari kita manfaatkan karena sudah ada di tangan (*^^*)
Tentu saja instalasi Bolt-on.
Anda tidak perlu menyesuaikan Gap. Atau, tolong jangan berhati-hati.
Nah, ini adalah test drive.
Torsi di awal putaran pertama berjalan mulus, sedikit kuat.
Nah, karena saya tidak menaikkan Volume Perpindahan Mesin, jadinya akan seperti ini (^^)
Pas kita buka dari situ, dari 2000 sampai 4000 rpm, agak kuat pikiran ,,,,,.
Itu sedikit, tetapi kekuatan untuk maju menjadi dapat diandalkan, atau akselerasi semakin cepat.
Secara pribadi saya merasakan perbedaannya ketika saya beralih dari Regular ke oktan tinggi.
Untuk sementara, saya akan berlari dengan ini.
Saya juga peduli dengan penghematan bahan bakar.