- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Exhausts
- Slip On Exhausts
- Here I am worried about Q4 of FMF... (DELTA: Barrel 4 Silencer)
【DELTA】Barrel 4 Silencer Review
Here I am worried about Q4 of FMF
Although the current trend is FMF, rumors that there is an about part that seems to be made in a foreign country, depending on the type of car, it is difficult to install a little and a gap is formed - - -.
So buy this rumor that the finish is good.
I certainly think it's a beautiful finish.
And if I had a hard time installing it there was absolutely no such thing.
Idling's exhaust sound after installation is "Bahaba Bahababa - - - - Sound unique to Single.
It certainly feels a bit nervous, but I think that it is not a volume that does not care so far without early morning or late night.
At the same time, DELTATorque head pipe is also attached, but you can feel that the sense of extrusion of the car has increased even if you turn it normally.
It became much lighter than NORMAL and it was lighter by the absence of EXUPUnit and AISUnit. By this Exhaust System, the impression of riding taste became impressive which made the good sense altogether.
In the case of the WR 250 R, it may feel like this because of Unit for exhaust gas regulation, volume regulation, Torque feeling in the low speed range, and so on.
However, if you can say one thing, "Exhaust System has never been better to replace. Because it may be possible to pull out the Potential that my Motorcycle possesses by changing. " - - - - A bit Large I do not know. (Lol)
I think that I changed my mind.
Di sini saya khawatir tentang Q4 FMF
Meski trend saat ini FMF, rumornya ada part yang sepertinya dibuat di luar negeri, tergantung tipe mobilnya, agak susah pasangnya dan terbentuk celah - - -.
Jadi belilah rumor ini bahwa hasil akhirnya bagus.
Saya tentu berpikir itu adalah hasil akhir yang indah.
Dan jika saya kesulitan menginstalnya sama sekali tidak ada hal seperti itu.
Suara knalpot idle setelah pemasangan adalah "Bahaba Bahababa - - - - Suara unik untuk Single.
Ini tentu terasa sedikit gugup, tapi saya pikir itu bukan volume yang tidak peduli sejauh ini tanpa pagi atau malam.
Pada saat yang sama, pipa kepala DELTATorque juga terpasang, tetapi Anda dapat merasakan sensasi ekstrusi mobil telah meningkat bahkan jika Anda memutarnya secara normal.
Itu menjadi jauh lebih ringan daripada NORMAL dan lebih ringan dengan tidak adanya EXUPUnit dan AISUnit. Dengan Sistem Pembuangan ini, kesan rasa berkendara menjadi impresif yang masuk akal secara keseluruhan.
Dalam kasus WR 250 R, mungkin terasa seperti ini karena Unit untuk pengaturan gas buang, pengaturan volume, perasaan torsi pada rentang kecepatan rendah, dan sebagainya.
Namun, jika Anda dapat mengatakan satu hal, "Sistem Pembuangan tidak pernah lebih baik untuk diganti. Karena dimungkinkan untuk mengeluarkan Potensi yang dimiliki Sepeda Motor saya dengan mengubahnya. " - - - - Agak Besar Saya tidak tahu. (Tertawa terbahak-bahak)
Saya pikir saya berubah pikiran.