- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Suspensions / Rearsets / Wheels / Swingarms
- Suspensions
- Front / Rear Spring Kit
- They are the comment used by touring or a little... (HYPERPRO: Suspension Combi Kit (Front & Rear Spring))
【HYPERPRO】Suspension Combi Kit (Front & Rear Spring) Review
Fits: KAWASAKI NINJA2 Helmet50RR, KAWASAKI NINJA2 Helmet50R ABS, KAWASAKI NINJA250R, KAWASAKI Z250 (2013-)
They are the comment used by touring or a little road over a mountain pass. Front: Although exchanged using the fork oil contained in a kit, it is thought to use it on an everyday scene that it is too hard a little. Rear which may be good to lower
They are the comment used by touring or a little road over a mountain pass.
Front: Although exchanged using the fork oil contained in a kit, it is thought to use it on an everyday scene that it is too hard a little.
Rear which may be good to lower the count of oil when there is nothing at circuit use: When it straddles and Sas is moved, it is touch with the shock absorbency of a level difference soft pure twist initial shock and sufficient.
If a pre-road is also hung, it is hard, and if it extracts, a pure twist can also think that a difference is soft.
When a degree of comfort is thought as important, is the oil count up of exchange and a front better in a rear spring with a pure spring?
If it constructs with a kit, is it with difficulty a little at balances in front and behind?
* It is an one-piece minus.
Mereka adalah komentar yang digunakan oleh tur atau jalan kecil melewati gunung. Depan: Meskipun ditukar menggunakan oli garpu yang terdapat dalam kit, diperkirakan untuk menggunakannya pada adegan sehari-hari terlalu sulit. Belakang yang mungkin
Mereka adalah komentar yang digunakan oleh tur atau jalan kecil melewati gunung.
Depan: Meskipun ditukar menggunakan oli garpu yang terdapat dalam kit, diperkirakan untuk menggunakannya pada adegan sehari-hari terlalu sulit sedikit.
Belakang yang mungkin baik untuk menurunkan jumlah minyak ketika tidak ada apa-apa di sirkuit digunakan: Ketika mengangkang dan Sas dipindahkan, itu adalah sentuhan dengan shock absorbency perbedaan tingkat soft pure twist shock awal dan cukup.
Jika pra-jalan juga digantung, itu sulit, dan jika diekstraksi, putaran murni juga dapat berpikir bahwa perbedaan itu lembut.
Ketika tingkat kenyamanan dianggap penting, apakah penggantian oli dihitung dan bagian depan lebih baik di pegas belakang dengan pegas murni?
Jika dibangun dengan kit, apakah sedikit kesulitan menyeimbangkan di depan dan di belakang?
* Ini adalah minus satu potong.