- Home
- Product reviews
- Motorcycle Parts
- Electrical
- Lights
- Turn Signal Relay
- You can get the standard Hazardization!... (DAYTONA: Blinker Relay)
【DAYTONA】Blinker Relay Review
You can get the standard Hazardization!
This is the standard Hazard conversion for the sister JigSar, but it is not on the DL1000 V-STROM250SX either!
So, you can get that functionality with this Parts, (1) replacing the Blinker relay, (2) processing the wire to the Blinker, and (3) installing the Switch with the purchase of the Option!
Actually, I had a hard time with Wiring, but once I figured it out, it was easy.
(I don't know enough about it, and I have a feeling the Instruction Manual could be written a little better)
In the case of our car model, the paper Instruction Manual that came with the car was even older, so I don't need to refer to it, but the instruction manual on the website says For SUZUKI⇒Right (young leaves) Left (Black), etc., while Right is a light Green color (is this right for young leaves?) and Left is purple (→It was not Black, was it?), and the line coming from Relay of DAYTONA is Blue color→Right Side (Light Green, right?!) to match it. and the Orange line is Left Side (Purple, right?!). It's easy if you know that.
Incidentally, the Relay replacement was under the Seat, so the Blinker line is also interpreted on the back side.
Well, it worked out that way, and it is perfect!
Anda bisa mendapatkan Hazardisasi standar!
Ini adalah konversi Hazard standar untuk saudaranya JigSar, tetapi juga tidak ada pada DL1000 V-STROM250SX!
Jadi, fungsi tersebut bisa Anda dapatkan dengan Parts ini, (1) mengganti relay Blinker, (2) memproses kabel ke Blinker, dan (3) memasang Switch dengan pembelian Option!
Sebenarnya, saya mengalami kesulitan dengan Wiring, tetapi setelah saya mengetahuinya, semuanya menjadi mudah.
(Saya tidak cukup mengetahuinya, dan saya merasa Instruksi Manual dapat ditulis sedikit lebih baik)
Untuk model mobil kami, kertas Instruksi Manual yang disertakan dengan mobil bahkan lebih tua, jadi saya tidak perlu merujuknya, tetapi instruksi manual di situs web mengatakan Untuk SUZUKI⇒Kanan (daun muda) Kiri ( Hitam), dsb., sedangkan Kanan berwarna Hijau muda (apakah ini cocok untuk daun muda?) dan Kiri berwarna ungu (→Bukan Hitam ya?), dan garis yang berasal dari Relay DAYTONA berwarna Biru→ Sisi Kanan (Hijau Muda, kan?!) untuk mencocokkannya. dan garis Oranye adalah Sisi Kiri (Ungu kan?!). Mudah saja jika Anda mengetahuinya.
Kebetulan pengganti Relaynya ada di bawah Jok, jadi garis Blinker juga diartikan di sisi belakang.
Ya, ternyata seperti itu, dan itu sempurna!