- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Suspensi / Rearset / Velg / Swingarm
- Foot Control
- Rearset
- Ini memiliki rentang penyesuaian yang besar dan ... (BABYFACE: [IDEAL] Rearset Kit)
【BABYFACE】[IDEAL] Rearset Kit Review
Sesuai: TRIUMPH T595DAYTONA, TRIUMPH T509, TRIUMPH SPEED TRIPLE, TRIUMPH DAYTONA955i
It has a large adjustment range and good operability
Because T595 and SPEED TRIPLE are Position for Large handle people I felt the need for Position adjustment with Handlebar and footpeg.
OEM's footpeg was slippery without Knurl, Shift Linkage was Bush and Lata was Large.
Just to relocate to Large Osaka and visit BabyFace to listen to the story of making Rear Sets for Triumph and to have it produced.
Shift precision is also good. Heavy Shift change is the positional relationship of Linkage, but the weight is not changed so much, but there is no play.
However, the Heel plate on the Brake side has been reworked with Dry carbon plate to get out of the way at OEMPlate and get in the way of the heel. In addition, the Hydraulic Brake Switch has durability problems and it is difficult to deal with it when it is broken, so we are machining Mechanical. I would like a mounting hole corresponding to Mechanical if possible.
footpegMounting Bolt is SteelBolt like absorbing shock at falling, but it feels slightly easy to bend. I occasionally return footpeg by hand.
It has been 15 years since I have been using it for now.
Ini memiliki rentang penyesuaian yang besar dan pengoperasian yang baik
Karena T595 dan SPEED TRIPLE adalah Posisi untuk orang yang menangani besar, saya merasa perlu untuk menyesuaikan Posisi dengan Handlebar dan footpeg.
Footpeg OEM licin tanpa Knurl, Shift Linkage Bush dan Lata Large.
Hanya untuk pindah ke Osaka Besar dan mengunjungi BabyFace untuk mendengarkan kisah pembuatan Set Belakang untuk Triumph dan membuatnya diproduksi.
Pergeseran presisi juga bagus. Perubahan Pergeseran Berat adalah hubungan posisi Linkage, tetapi bobotnya tidak banyak berubah, tetapi tidak ada permainan.
Namun, pelat Heel di sisi Rem telah dikerjakan ulang dengan pelat karbon Kering untuk menyingkir di OEMPlate dan menghalangi tumit. Selain itu, Sakelar Rem Hidraulik memiliki masalah daya tahan dan sulit untuk menanganinya saat rusak, jadi kami melakukan pemesinan Mekanis. Saya ingin lubang pemasangan yang sesuai dengan Mekanik jika memungkinkan.
footpegMounting Bolt adalah SteelBolt seperti menyerap goncangan saat jatuh, tetapi terasa sedikit mudah ditekuk. Saya sesekali mengembalikan footpeg dengan tangan.
Sudah 15 tahun sejak saya menggunakannya untuk saat ini.