- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Suspensi / Rearset / Velg / Swingarm
- Suspensi / Shock Belakang
- Shock Depan
- Baik penampilan maupun kinerja tidak dapat dikel... (KN Planning: Front Fork)
【KN Planning】Front Fork Review
Sesuai: SUZUKI address V125, SUZUKI address V125, SUZUKI Address V125S
Neither appearance nor performance is complainable
It's an exchange from OEM Susu with 400,000?. Because it is K7 MODEL, it can not be exchanged unless you remove it with Stem. To remove the top cap of the OEM suspension again, we need 17? 6 hexagons.
It is comfortable as the difference of clouds because it is exchanging from suspension like Nukete Damper's inactive Spring only works !!
200?disc - I firmly hold on even at the Braking system of KX 85 Caliper. Damper - Spring pretty strong impression. Tire strongly raises Brake and Tire gives a scream with screaming. (State warm enough with ComfortTire of manufacture FOR JAPAN MODELManufacturer manufactured in 2017)
If you strengthen Brake on this suspension you will show its performance well - Front wants a high grip tire even if it prevents Front lock at the moment of time.
Baik penampilan maupun kinerja tidak dapat dikeluhkan
Ini pertukaran dari OEM Susu dengan 400.000?. Karena K7 MODEL, tidak bisa ditukar kecuali dicabut dengan Stem. Untuk melepas tutup atas suspensi OEM lagi, kita perlu 17? 6 segi enam.
Nyaman seperti perbedaan awan karena pertukaran dari suspensi seperti Spring tidak aktif Nukete Damper hanya berfungsi !!
200?disc - Saya berpegang teguh pada sistem pengereman Kaliper KX 85. Peredam - Kesan pegas cukup kuat. Ban dengan kuat menaikkan Rem dan Ban berteriak dengan berteriak. (Status cukup hangat dengan ComfortTire dari manufaktur FOR JAPAN MODELManufacturer diproduksi tahun 2017)
Jika Anda memperkuat Rem pada suspensi ini, Anda akan menunjukkan kinerjanya dengan baik - Depan menginginkan ban cengkeraman yang tinggi bahkan jika itu mencegah penguncian Depan pada saat itu.