- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Sparepart Mesin
- Filter Udara
- Sparepart Intake
- Filter Udara
- Tentu saja efisiensi itu bagus... (YOSHIMURA: K&N Replacement Air Filter)
【YOSHIMURA】K&N Replacement Air Filter Review
Sesuai: HONDA CB300F 286cc All, HONDA CBR300R 286cc All, HONDA CBR300R 286cc All, HONDA CBR300R ABS 286cc All, HONDA CB300F 286cc All, HONDA CBR300R ABS 286cc All, HONDA CB300F 286cc All, HONDA CBR300R 286cc All, HONDA CBR250R 249cc All, HONDA CBR250R ABS 249cc All, HONDA CBR250R 249cc All, HONDA CBR250R 249cc All
Certainly efficiency is good
It was felt that the bass at embrechment became Large, it seems clear that the suction efficiency has increased. There is a feeling that the blowing improves with Torque, but because it was a replacement from a dirty NORMAL, it is not a comparison of prepared conditions. It is also not so dramatic change, so I think that Timing is also safe for the citizens of the common people like me, making it one of the options for periodic exchange.
Frame and Filter Body for attaching to the car body are separate, and first insert the attached Sealing Grease so as to fill in the gap of the joint after fitting them. In NORMAL, as Sponge is affixed to the same position, put in the meaning of enhancing the adhesion with the car body, let's get excited and get excited.
As this attached Grease, as it is it is difficult to push out the mouth of the Tube, it is good to spread the mouth by cutting with the Scissors at the root.
Below, comparison items at the time of purchase.
DAYTONA → uneasy about molding
DNA → high
Head home K & N → Sticker Hoshiza
Tentu saja efisiensi itu bagus
Bass di embrechment terasa menjadi besar, terlihat jelas bahwa efisiensi hisap telah meningkat. Ada perasaan bahwa hembusan membaik dengan Torsi, tetapi karena itu adalah penggantian dari NORMAL yang kotor, itu bukan perbandingan kondisi yang disiapkan. Perubahannya juga tidak begitu dramatis, jadi saya pikir Timing juga aman bagi warga biasa seperti saya, menjadikannya salah satu opsi untuk pertukaran berkala.
Rangka dan Bodi Filter untuk pemasangan ke bodi mobil terpisah, dan pertama-tama masukkan Sealing Grease yang terpasang untuk mengisi celah sambungan setelah memasangnya. Dalam NORMAL, Sponge ditempelkan pada posisi yang sama, artinya meningkatkan daya rekat dengan bodi mobil, ayo semangat dan semangat.
Sebagai Grease yang menempel ini, karena sulit untuk mendorong keluar mulut Tube, ada baiknya untuk menyebarkan mulut dengan memotong dengan Gunting di akarnya.
Di bawah ini, perbandingan item pada saat pembelian.
DAYTONA → tidak nyaman dengan cetakan
DNA → tinggi
Pulang K & T → Stiker Hoshiza