- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Rantai / Gear
- Sprocket Belakang
- Sprocket Belakang
- 42T dipasang pada CRF 250L... (DRC: Dura Rear Sprocket)
【DRC】Dura Rear Sprocket Review
Sesuai: HONDA CRF250M, HONDA CRM250R, HONDA CRF250RALLY, HONDA CRF250L, HONDA XR650L, HONDA XR600R, HONDA XR250R
42T mounted on CRF 250L
In order to make CRF 250L a bit easier to handle, I tried to increase the number of teeth of Sprocket.
I changed the Rear sprocket from 40 to 42 without changing the number of teeth of Drive sprocket.
Chain is the same Length (106LINK) Large was durable.
Although I installed it myself, OEM's Bolt is rude! Although I managed to remove it somehow ... Do not push yourself if I can not get out, I think that it is best to bring it to Shop etc. obediently before disguising Nut.
As Steel, I thought how much weight would change, but clearly OEM is heavy when compared with hands. It was considerably lighter.
Fixed Bolt changed from M10 to M8 (It is biting correspondence Spacer) Did.
Although it is the effect of the number of teeth Up, acceleration has been raised and the elongation at high speed has disappeared. I feel I arrived at the first speed under the first speed of the OEM. In the forest road, the options of GEAR increased and it became easier to run.
Expensive Material : Compared to Aluminum, it's low price and design is quite good so I like it.
42T dipasang pada CRF 250L
Untuk membuat CRF 250L sedikit lebih mudah ditangani, saya mencoba menambah jumlah gigi Sprocket.
Saya mengganti sproket belakang dari 40 menjadi 42 tanpa mengubah jumlah gigi sproket Drive.
Rantai sama Panjang (106LINK) Besar tahan lama.
Meskipun saya menginstalnya sendiri, Baut OEM kasar! Meskipun saya berhasil menghapusnya entah bagaimana ... Jangan memaksakan diri jika saya tidak bisa keluar, saya pikir yang terbaik adalah membawanya ke Toko dll dengan patuh sebelum menyamarkan Nut.
Sebagai Baja, saya pikir berapa banyak bobot yang akan berubah, tetapi jelas OEM lebih berat jika dibandingkan dengan tangan. Itu jauh lebih ringan.
Memperbaiki Baut berubah dari M10 ke M8 (Ini menggigit Spacer korespondensi) Apakah.
Meskipun itu adalah efek dari jumlah gigi yang naik, akselerasi telah meningkat dan pemanjangan pada kecepatan tinggi telah menghilang. Saya merasa telah mencapai kecepatan pertama di bawah kecepatan pertama OEM. Di jalan hutan, opsi GEAR meningkat dan menjadi lebih mudah untuk dijalankan.
Bahan Mahal : Dibandingkan dengan Aluminium, harganya murah dan desainnya cukup bagus jadi saya menyukainya.