- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Rem
- Kampas Rem
- Kampas Rem
- DAYTONARed Pad Tepercaya... (DAYTONA: Red Pad Brake Pads)
【DAYTONA】Red Pad Brake Pads Review
Sesuai: SUZUKI Zixer 150, HONDA CRF250RALLY, HONDA CRF250L, HONDA GROM, SUZUKI GSX-S125, SUZUKI GSX-R125, HONDA CRF250RALLY S, HONDA CRF250M, HONDA CRF250 RALLY LD, HONDA CRF250 RALLY, HONDA CB250R, HONDA CBR125R, HONDA CB125R, HONDA GROM, SUZUKI GSX-R125, SUZUKI GSX-S125, SUZUKI Gixxer 150., HONDA DAX125, HONDA CRF250 RALLY LD, HONDA CRF250L,
Trusted DAYTONARed Pad
Since OEM's BluePad at the time of a new car, I am using DAYTONA's Red Pad for a long time.
Front brake is also Red Pad of DAYTONA. (Exchange every 5000 - 6500 km running)
The DAYTONARed Pad used for Rear Brake Pads was able to use twice the distance of the Red Pad of DAYTONA used for Front brake. (Exchange every 12000-13000 km traveling)
However, last month we ran Hokkaido Touring at Yamanaka Dirt and in the 10 days I was in the midst of collecting Miyama Stag beetle, Front and Rear's Brake Pads were drastically reduced like the remaining 2 mm left.
Hokkaido Touring In advance Front and Rear Brake Pads went after replacing them with this new DAYTONA Red Pad, but I was cleaning up after my homecoming and found that I had a sharp decrease in Brake Pads Was.
On the uphill, I climbed the Handlebar to hold the Front so that the overloaded Motorcycle would not be Willy, climbed hanghang at the low GEAR while struggling.
Miyama Stag beetle On the returning downhill we collected Rear brake at low GEAR, mainly using Front brake and sliding down jiwiwa.
I repeated such a thing every day for 10 days all day.
As expected, Brake Pads should be reduced (Lol)
Front and Rear's Brake Pads are equal. Decreased to (used) It is the first time for me, the Red Pad of Rear brake's DAYTONA is about 3000 km running and 2 mm left (Too much use) It was also my first time to say.
In Hokkaido Yamanaka Dirt, I realized that Brake Pads drastically declined.
(Fall 6 times as Touring bag)
Usually I am aware of the reduction of Brake Pads at mileage, but since the abuse of Brake Pads in harsh conditions can be thought to be an unexpected sharp decrease of Brake Pads, especially if you abusively use Brake Pads We recommend Recommendation for visual inspection.
Usually it is DAYTONARed Pad of Rear brake which was able to use mileage of DAYTONARed Pad of Front brake which was able to use, but DAYTONARed Pad of Rear brake drastically decreased outside this time unexpectedly.
That is a testimony of abusing Rear brake on the downhill of Dirt in Yamanaka, but we are doing Big Ri.
Before going to Hokkaido next year, I will keep it as a new Red Pad before and after.
.
DAYTONARed Pad Tepercaya
Sejak BluePad OEM pada saat mobil baru, saya menggunakan Red Pad DAYTONA untuk waktu yang lama.
Rem depan juga Red Pad dari DAYTONA. (Bertukar setiap 5000 - 6500 km lari)
Pad DAYTONARed yang digunakan untuk Kampas Rem Belakang mampu menempuh jarak dua kali lipat dari Pad Merah DAYTONA yang digunakan untuk rem Depan. (Tukarkan setiap 12000-13000 km perjalanan)
Namun, bulan lalu kami menjalankan Hokkaido Touring di Yamanaka Dirt dan dalam 10 hari saya sedang mengumpulkan Miyama Stag beetle, Kampas Rem Depan dan Belakang berkurang drastis seperti sisa 2 mm yang tersisa.
Tur Hokkaido Sebelumnya Kampas Rem Depan dan Belakang pergi setelah menggantinya dengan Pad Merah DAYTONA yang baru ini, tetapi saya membersihkannya setelah pulang dan menemukan bahwa Kampas Rem saya mengalami penurunan tajam.
Di tanjakan, saya naik Handlebar untuk menahan Front agar Motor yang overload tidak menjadi Willy, naik hanghang di GEAR rendah sambil berjuang.
Miyama Stag beetle Saat kembali menuruni bukit, kami mengumpulkan Rem belakang pada GEAR rendah, terutama menggunakan Rem depan dan meluncur ke bawah jiwiwa.
Saya mengulangi hal seperti itu setiap hari selama 10 hari sepanjang hari.
Seperti yang diharapkan, Kampas Rem harus dikurangi (Lol)
Kampas Rem Depan dan Belakang sama. Diturunkan ke (bekas) Ini pertama kalinya bagi saya, DAYTONA Rem Belakang Pad Merah berjalan sekitar 3000 km dan kiri 2 mm (Terlalu banyak digunakan) Ini juga pertama kalinya saya mengatakannya.
Di Hokkaido Yamanaka Dirt, saya menyadari bahwa Kampas Rem menurun drastis.
(Jatuh 6 kali sebagai tas Touring)
Biasanya saya menyadari pengurangan Bantalan Rem pada jarak tempuh, tetapi karena penyalahgunaan Bantalan Rem dalam kondisi yang keras dapat dianggap sebagai penurunan tajam yang tidak terduga dari Bantalan Rem, terutama jika Anda menggunakan Bantalan Rem secara kasar. Kami merekomendasikan Rekomendasi untuk inspeksi visual.
Biasanya DAYTONARed Pad Rem Belakang yang bisa menggunakan jarak tempuh Rem Depan DAYTONARed Pad yang bisa digunakan, tapi DAYTONARed Pad rem Belakang turun drastis di luar kali ini di luar dugaan.
Itu adalah kesaksian menyalahgunakan rem belakang di turunan tanah di Yamanaka, tapi kami melakukan Big Ri.
Sebelum pergi ke Hokkaido tahun depan, saya akan menyimpannya sebagai Red Pad baru sebelum dan sesudahnya.
.