- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Sparepart Stang & Kemudi
- Jalu Stang
- [Motif membeli] -KSR-2 (98) dibeli, dan karena p... (ZETA: Bar End Plug)
【ZETA】Bar End Plug Review
[Buying motive] -KSR-2 (98) was purchased, and since this product had the same green system color as a car body, it purchased as a design. [The items of this product. (Clutch side) 6.20 mm of adapter nut [the items (throttle side) of this product]
[Buying motive] -KSR-2 (98) was purchased, and since this product had the same green system color as a car body, it purchased as a design.
[The items of this product.
(Clutch side) 6.20 mm of adapter nut [the items (throttle side) of this product] bar end plug 29 phi-M bolt washer lock nut for adapters steel handles [attachment. [ for 6.35 mm of] and bar end plug 29 phi-M bolt aluminum handles ]
(Clutch side) Since the weight for vibration isolations is not [ pure handle of] and KSR-2 (98) ] contained in the inside of bar end unlike KLX, KDX, etc., the work of drilling to weight, the tap end, etc. is unnecessary.
- Since a pure grip is not open end, it makes a hole with a cutter in accordance with a handle inside diameter.
- Since a handle is a steel handle, carry out a bolt bundle using the outside of the adapters mind for aluminum handles.
(A bolt is a hexagon head of 4 mm) [Attachment (throttle side)] and a throttle holder are opened wide, a throttle wire is removed from a throttle tube, and a grip is drawn out the whole throttle tube.
- Since the hole containing the bolt of M6 is vacant as for the tube and the grip from the first, from the outside, insert a washer and a lock nut from an inner side, and bind a bar end plug and a bolt tight.
- Finish setting up a throttle as before.
A throttle holder is fixed adjusting so that a washer and a handlebar may not contact at this time.
[Grading of goods] It is a smallish impression than expected although it is not bad as - photograph.
Possibly in the direction which chose 35 phi of this product, grip end and a size fitted.
- tolerably -- it is -- it is a three stars.
[Motif membeli] -KSR-2 (98) dibeli, dan karena produk ini memiliki sistem warna hijau yang sama dengan bodi mobil, maka dibeli sebagai desain. [Item dari produk ini. (Sisi kopling) mur adaptor 6,20 mm [item (sisi throttle) dari produk ini]
[Motif membeli] -KSR-2 (98) dibeli, dan karena produk ini memiliki sistem warna hijau yang sama dengan bodi mobil, maka dibeli sebagai desain.
[Item dari produk ini.
(Sisi kopling) mur adaptor 6,20 mm [item (sisi throttle) dari produk ini] konektor ujung batang 29 phi-M bolt washer lock nut untuk gagang baja adaptor [attachment. [ untuk 6,35 mm] dan steker ujung batang 29 gagang aluminium baut phi-M ]
(Sisi kopling) Karena berat untuk isolasi getaran tidak [ gagang murni] dan KSR-2 (98) ] terdapat di bagian dalam ujung batang tidak seperti KLX, KDX, dll., pekerjaan pengeboran menjadi berat, ujung keran , dll. tidak perlu.
- Karena pegangan murni bukan ujung terbuka, maka lubang dengan pemotong dibuat sesuai dengan diameter dalam pegangan.
- Karena pegangannya adalah pegangan baja, lakukan bundel baut menggunakan bagian luar kepala adaptor untuk pegangan aluminium.
(Baut adalah kepala segi enam 4 mm) [Lampiran (sisi throttle)] dan pemegang throttle dibuka lebar, kabel throttle dilepas dari tabung throttle, dan pegangan ditarik keluar dari seluruh tabung throttle.
- Karena lubang yang berisi baut M6 kosong seperti untuk tabung dan pegangan dari yang pertama, dari luar, masukkan washer dan mur pengunci dari sisi dalam, dan ikat steker ujung batang dan baut dengan kencang.
- Selesaikan pengaturan throttle seperti sebelumnya.
Sebuah pemegang throttle tetap menyesuaikan sehingga mesin cuci dan stang mungkin tidak kontak saat ini.
[Penilaian barang] Ini adalah kesan bertubuh kecil dari yang diharapkan meskipun tidak seburuk - foto.
Mungkin arah yang memilih 35 phi produk ini, ujung pegangan dan ukuran pas.
- lumayan -- itu -- ini adalah bintang tiga.