- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Knalpot
- Knalpot Full System
- Itu menempel pada kera (kepala normal) 100 yang ... (YOSHIMURA: Machine Bending Titanium Cyclone)
【YOSHIMURA】Machine Bending Titanium Cyclone Review
Sesuai: HONDA APE 100, HONDA APE 100 TypeD
It attached to the ape (a head is normal) 100 which carried out bore up to 115 cc. I carry out impression in comparison with this for the change from Moriwaki ZERO TD ANO. First, the moriwaki was dramatically light compared with normal, and sound
It attached to the ape (a head is normal) 100 which carried out bore up to 115 cc.
I carry out impression in comparison with this for the change from Moriwaki ZERO TD ANO.
First, the moriwaki was dramatically light compared with normal, and sound became the powerful thing whose low-pitched sound was effective.
Naturally torque was added from the bottom to up, and it became a pleasant run.
Since it went into the power band especially per 6500 rpm, while sound changes from BOO~N to a burn,
Torque comes out rapidly and it is a pleasant sensation! The response of the engine to the on/off of a throttle became as sharp as it understands clearly in every rotation region, and was again born in the very pleasant machine.
And although it is a yoshimura in the main question, compared with a moriwaki, it is mild in all.
The sound pressure of sound itself is a little small, and tone quality is also the mellow touch in which the edge was smoothed out.
A pitch is slightly high a little.
Power seems to have fallen for a while in an inside low rotation region.
A power band is also the touch which does not change in turbo but rises gently-sloping.
Although it was felt unsatisfactory at the beginning which was exchanged, this one took to it, so that it rushed in.
First, he does not get tired, even if sound and a pickup are mellow and run a peak for a long time.
When plunging into a corner, even if the rotation ply of the downshift went wrong, rear TAIA of things decreased in HO@PPINGU by the engine braking like the moriwaki.
Since there is no nervous place, it can run like crazy and the way back is calmly comfortable at a peak.
(In addition, an exhaust pipe can also be burned finely [ this one is uniform and ].) It is a muffler which is likely to ride easily even if it carries out a tune to displacement UP or a highly efficient head more and in which the size of the bosom is given.
A normal engine and the thing on which it is a moriwaki that a light tune can also feel an effect clearly, and a high tune also rides easily give the impression of a yoshimura.
Although it is comment also including the amateur's prediction, it is to reference.
Itu menempel pada kera (kepala normal) 100 yang dilakukan bor hingga 115 cc. Saya melakukan kesan dibandingkan dengan ini untuk perubahan dari Moriwaki ZERO TD ANO. Pertama, moriwaki sangat ringan dibandingkan dengan normal, dan suara
Itu menempel pada kera (kepala normal) 100 yang dilakukan bor hingga 115 cc.
Saya melakukan kesan dibandingkan dengan ini untuk perubahan dari Moriwaki ZERO TD ANO.
Pertama, moriwaki sangat ringan dibandingkan dengan normal, dan suara menjadi hal yang kuat yang suara bernada rendahnya efektif.
Secara alami torsi ditambahkan dari bawah ke atas, dan itu menjadi lari yang menyenangkan.
Karena masuk ke pita daya terutama per 6500 rpm, saat suara berubah dari BOO~N menjadi terbakar,
Torsi keluar dengan cepat dan itu adalah sensasi yang menyenangkan! Respon mesin terhadap on/off throttle menjadi setajam yang dipahami dengan jelas di setiap daerah putaran, dan lahir kembali di mesin yang sangat menyenangkan.
Dan meskipun itu adalah yoshimura dalam pertanyaan utama, dibandingkan dengan moriwaki, semuanya ringan.
Tekanan suara dari suara itu sendiri agak kecil, dan kualitas nada juga merupakan sentuhan lembut di mana tepinya dihaluskan.
Sebuah nada sedikit tinggi sedikit.
Daya tampaknya telah turun untuk sementara waktu di wilayah rotasi rendah di dalam.
Pita daya juga merupakan sentuhan yang tidak berubah di turbo tetapi naik dengan kemiringan yang pelan.
Meski di awal yang ditukar dirasa kurang memuaskan, tapi yang ini ambil, jadi buru-buru masuk.
Pertama, dia tidak lelah, bahkan jika suara dan pikapnya lembut dan mencapai puncaknya untuk waktu yang lama.
Saat terjun ke tikungan, bahkan jika putaran downshift salah, TAIA belakang berkurang di HO@PPINGU oleh engine brake seperti moriwaki.
Karena tidak ada tempat yang gugup, itu bisa berjalan seperti orang gila dan jalan kembali dengan tenang nyaman di puncak.
(Selain itu, pipa knalpot juga dapat terbakar dengan halus [ yang satu ini seragam dan ].) Ini adalah knalpot yang cenderung mudah dikendarai bahkan jika melakukan tune untuk perpindahan UP atau head yang sangat efisien lebih dan di mana ukuran dada diberikan.
Sebuah mesin normal dan hal yang moriwaki yang nada ringan juga dapat merasakan efek yang jelas, dan nada tinggi juga naik dengan mudah memberikan kesan yoshimura.
Meskipun komentar juga termasuk prediksi amatir, itu untuk referensi.