- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Sparepart Mesin
- Mesin
- Kruk As
- Crankshaft yang Diperkuat dari Kitaco... (KITACO: Reinforced Crankshaft)
【KITACO】Reinforced Crankshaft Review
Sesuai: HONDA For Grom type NEO Bore Up Kit164/181cc and DOHCBore Up Kit181cc
Reinforced Crankshaft from Kitaco
* About quality and texture, The crankshaft is pre-assembled together with the Kitaco forged H-section connecting rod. Designed to handle the additional stress over the Honda OEM one. * About the feeling of use, This is a light weight and high strength crankshaft that has no trouble with high power and RPMs for extended periods of time. * Products to buy together, You will be needing to also purchase the Kitaco crankshaft assembly tool to fit the crankshaft into the right case half. * Difficulty of installation, Removal of the old crankshaft is done using a crankcase splitter then installation requires pressing the new bearing into the case half and then pulling the crankshaft through using the special Kitaco tool. The process was completed in 90 minutes with a little difficultly. * Cost performance and comparison with other products, There are only 2 options for a stronger crankshaft for the Grom here and the Kitaco one is by far the best value. * About shipping and packaging, I am happy to wait 8 weeks on average for my parts to arrive in Sydney Australia via Webike's sea freight which comes with tracking and insurance so I know I'm covered in case something was to go wrong but with there outstanding bubble wrapping and boxing there have been no problems. * Any concerns, cautions, or advice when purchasing, The Kitaco crankshaft is designed to be used with cylinders that are at least 164cc or there will be cylinder skirt interference. Use the product reviews to assist in making a decision on your purchase.
Crankshaft yang Diperkuat dari Kitaco
* Tentang kualitas dan tekstur, Poros engkol sudah dirakit sebelumnya bersama dengan batang penghubung bagian H yang ditempa Kitaco. Dirancang untuk menangani tekanan tambahan pada Honda OEM. * Tentang perasaan penggunaan, Ini adalah poros engkol yang ringan dan berkekuatan tinggi yang tidak bermasalah dengan daya dan RPM tinggi untuk waktu yang lama. * Produk untuk dibeli bersama, Anda juga perlu membeli alat perakitan poros engkol Kitaco agar pas dengan poros engkol ke dalam setengah kotak kanan. * Kesulitan pemasangan, Pelepasan poros engkol lama dilakukan dengan menggunakan splitter bak mesin kemudian pemasangan memerlukan penekanan bantalan baru ke dalam setengah kotak dan kemudian menarik poros engkol melalui menggunakan alat khusus Kitaco. Prosesnya selesai dalam waktu 90 menit dengan sedikit kesulitan. * Kinerja biaya dan perbandingan dengan produk lain, Hanya ada 2 opsi untuk poros engkol yang lebih kuat untuk Grom di sini dan Kitaco sejauh ini merupakan nilai terbaik. * Tentang pengiriman dan pengemasan, saya senang menunggu rata-rata 8 minggu untuk suku cadang saya tiba di Sydney Australia melalui angkutan laut Webike yang dilengkapi dengan pelacakan dan asuransi jadi saya tahu saya terlindungi jika ada yang tidak beres tetapi dengan sana bubble wrap dan boxing yang luar biasa tidak ada masalah. * Setiap kekhawatiran, peringatan, atau saran saat membeli, poros engkol Kitaco dirancang untuk digunakan dengan silinder yang setidaknya 164cc atau akan ada gangguan rok silinder. Gunakan ulasan produk untuk membantu dalam membuat keputusan pembelian Anda.
Lihat aslinya