- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Sparepart Stang & Kemudi
- Handle
- Sistem Kendali
- Handle
- Biaya Ring bagus!... (ROUGH & ROAD: RALLY491 Non-Slip Short Lever Set)
【ROUGH & ROAD】RALLY491 Non-Slip Short Lever Set Review
Sesuai: HONDA CRM80, HONDA CRM50
Fee Ring good!
*Motivation to purchase
The rattles on the top and bottom of the lever became too large, and it started to interfere with the gripping motion.
When the lever is fully gripped, the lever hits the finger holding the grip, making it impossible to operate the clutch delicately.
0Because the brake lever was broken due to a fall.
Installation
Simply use 0OEMBolt to replace the levers.
0 Nothing special was done. We just applied Grease at the time of installation.
Current state
0After replacement, there's a lot less rattling than with the OEM!
0The fee rings when gripping have also improved very much.
The Brake lever is equipped with an Adjust Screw, which allows for subtle adjustment of the lever position at the rider's convenience.
Effects
I like the look and feel of the Race ish because it's shorter than the 0OEM Lever!
Brake lever and clutch lever are non-slip. (0-type Dent processing) The fee ring is very good because there is very little slipping sensation when you grip it, and you can feel the force of your grip being directly transmitted to the lever!
The 0Clutch, in particular, can be gripped all the way to the end without the lever end hitting the finger gripping the grip, so I feel that accurate clutch operation is now possible, especially when using 1 pc finger operation.
0To use an actual driving example, the front up clutch operation when going over logs has become very direct and timing has become easier to grasp.
The position of the brake lever can be adjusted so that it can be changed individually for multiple riders, allowing for a more subtle rider feel.
Biaya Ring bagus!
* Motivasi untuk membeli
Getaran di bagian atas dan bawah tuas menjadi terlalu besar, dan mulai mengganggu gerakan mencengkeram.
Saat tuas dicengkeram sepenuhnya, tuas tersebut mengenai jari yang memegang gagang, sehingga tidak mungkin mengoperasikan kopling dengan hati-hati.
0Karena tuas rem patah karena terjatuh.
Instalasi
Cukup gunakan 0OEMBolt untuk mengganti tuas.
0 Tidak ada yang istimewa yang dilakukan. Kami baru saja menerapkan Grease pada saat pemasangan.
Kondisi saat ini
0Setelah penggantian, getaran jauh lebih sedikit dibandingkan dengan OEM!
0Biaya berdering saat mencengkeram juga meningkat pesat.
Tuas rem dilengkapi dengan Sekrup Penyetel, yang memungkinkan penyesuaian halus posisi tuas demi kenyamanan pengendara.
Efek
Saya suka tampilan dan nuansa Race ish karena lebih pendek dari Lever 0OEM!
Tuas rem dan tuas kopling tidak licin. (Pemrosesan Penyok tipe-0) Fee ring sangat bagus karena hanya ada sedikit sensasi selip saat Anda menggenggamnya, dan Anda dapat merasakan kekuatan cengkeraman Anda disalurkan langsung ke tuas!
0Clutch, khususnya, dapat digenggam sepenuhnya tanpa ujung tuas mengenai jari yang mencengkeram pegangan, jadi saya rasa pengoperasian kopling yang akurat sekarang dimungkinkan, terutama saat menggunakan pengoperasian jari 1 pc.
0Untuk menggunakan contoh mengemudi yang sebenarnya, pengoperasian kopling depan ke atas saat melewati log menjadi sangat langsung dan pengaturan waktu menjadi lebih mudah dipahami.
Posisi tuas rem dapat disesuaikan sehingga dapat diubah satu per satu untuk beberapa pengendara, sehingga memberikan nuansa pengendara yang lebih halus.