- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Knalpot
- Knalpot Full System
- Kedengarannya dan tampak hebat!... (OVER RACING: Cigar Pipe up Exhaust Full Exhaust Exhaust )
【OVER RACING】Cigar Pipe up Exhaust Full Exhaust Exhaust Review
Sounds and looks great!
After replacing the block tie ya, Torque was installed to compensate for the thinner Torque.
I was torn between this and SP Tadao, but I chose this one because of its simple, never-ending design.
Installation is simple and easy for those who can remove the exterior.
Exhaust Gasket and Liquid Gasket (for the joint between exhaust pipe and silencer) must be prepared in advance.
A simple Instruction Manual is also included, but it does not describe the Torque for tightening the Flange nut.
We had no choice but to install it, making sure there were no rattles or exhaust leaks.
Shorter and a little more inward than NORMAL, giving it a resisted look.
Simple and good design that you will never get tired of.
Exhaust Heat Guard's "Over" The removal of the "+" is not so much as to be noticeable.
Exhaust System sound is crisp and dry.
It is comfortable while Idling and running, and I like it very much.
Compared to NORMAL, the volume is a little more Large.
Torque is there from the start to low and medium speeds, and it seems to be a little Plus to the thinner tire by the tire exchange.
It responds to the opening and closing of the Axel in a straightforward manner, making it easy to operate even at low speeds.
It also turns Smoothly to high RPM, but the Rev limit comes first.
In 4th gear, it sounded like it was stuck all the time, which was grating, so I changed the FSprocket to 15T to lower the rpm.
The Torque is slightly thinner at the start of the run, but not enough to be bothersome, and the top speed is slightly higher.
When I rode after the installation, there is White smoke and a Chemical smell that Biglizes at the traffic light.
By the time the car has traveled 50-100 km, it will no longer appear.
Kedengarannya dan tampak hebat!
Setelah ganti block tie ya, dipasang Torsi untuk mengimbangi Torsi yang lebih tipis.
Saya bingung antara ini dan SP Tadao, tapi saya memilih yang ini karena desainnya yang sederhana dan tiada akhir.
Pemasangannya sederhana dan mudah bagi mereka yang dapat melepas bagian luarnya.
Exhaust Gasket dan Liquid Gasket (untuk sambungan antara pipa knalpot dan peredam suara) harus dipersiapkan terlebih dahulu.
Instruksi Manual sederhana juga disertakan, tetapi tidak menjelaskan Torsi untuk mengencangkan mur Flange.
Kami tidak punya pilihan selain memasangnya, memastikan tidak ada getaran atau kebocoran knalpot.
Lebih pendek dan sedikit lebih ke dalam daripada NORMAL, sehingga memberikan tampilan yang menantang.
Desain sederhana dan bagus yang tidak akan pernah Anda bosan.
Exhaust Heat Guard "Over" Penghilangan "+" tidak terlalu terlihat.
Suara Sistem Pembuangan jernih dan kering.
Nyaman saat idle dan berlari, dan saya sangat menyukainya.
Dibandingkan dengan NORMAL, volumenya sedikit lebih besar.
Torsinya ada dari awal hingga kecepatan rendah dan menengah, dan sepertinya sedikit ditambah dengan ban yang lebih tipis melalui pertukaran ban.
Ini merespons pembukaan dan penutupan Axel dengan cara yang lugas, membuatnya mudah dioperasikan bahkan pada kecepatan rendah.
Putarannya juga Lancar ke RPM tinggi, tetapi batas Putaran diutamakan.
Kalau di gigi 4 bunyinya seperti macet terus yaitu jeruji, jadi saya ganti FSprocket ke 15T untuk menurunkan rpm.
Torsinya sedikit lebih tipis di awal putaran, tetapi tidak cukup mengganggu, dan kecepatan tertingginya sedikit lebih tinggi.
Saat saya berkendara setelah pemasangan, ada asap putih dan bau kimia yang membumbung di lampu lalu lintas.
Pada saat mobil telah menempuh jarak 50-100 km, sudah tidak muncul lagi.