- Beranda
- Ulasan Produk
- OEM Parts
- Aksesoris
- D Tracker (Kendaraan Karburator) Digunakan kemba... (KAWASAKI OEM Motorcycle parts: Dacek, FR, Housing Bratsch + Day 41080-0187-11I)
【KAWASAKI OEM Motorcycle parts】Dacek, FR, Housing Bratsch + Day 41080-0187-11I Review
Sesuai: KAWASAKI D-TRACKER X, KAWASAKI D-TRACKER X, KAWASAKI D-TRACKER X, KAWASAKI D-TRACKER X, KAWASAKI D-TRACKER X, KAWASAKI D-TRACKER X, KAWASAKI KLX300SM, KAWASAKI KLX300SM
D Tracker (Carburetor Vehicles) Reuse in
[How is it used?
D Tracker (2005, Carburetor Vehicles) Used in.
Application:Motard race (Circuit) 、FlatDirt、Touring
D Tracker (Carburetor Vehicles) to make it a Race Specification.
Was the one you received as per Image?
As you can see in the image, it is a larger diameter than the Carburetor VehiclesOEM Product and looks more parenthesis.
It's going to slow down well.
Was the installation difficult?
First, the OEMBrake rotor is a pain to remove, so I'll describe the hang.
Scorch the mounting bolt with Burner etc. so that the screw lock can be unglued. (Screw locking agent is used for Disc RotorMounting Bolt.)
After that, spray the bolt with lubricant such as Raspene. After that, spray some lubricant on the bolt to make it easier to loosen.
Hexagonal Socket+Spinner Handlebar with high accuracy (Breaker bar) to loosen Bolt.
If the head of the bolt is licked, use a hammer and graver or a penetrating screwdriver to loosen the bolt.
For installation, it is preferable to use a torque wrench to control the torque.
In addition, it is necessary to purchase Caliper support from each manufacturer when using this product.
How was your experience with it?
D Tracker (Carburetor Vehicles) The D-TRACKER-X OEM front brake rotordisc is one of the first customizations you need to do in order to make the D-TRACKER-X Race Specification. I've never had a problem.
The large diameter rotor was very powerful.
D Tracker's Carburetor Vehicles have an older design, so the OEM front brake rotor is much less reliable for race driving.
I think it's a custom that can be recommended for use with Gymkhana.
This product looks large, strange and parenthesis well, and satisfied my custom desire.
Also, when replacing the brake rotor, it is recommended to change the brake pads to new ones as well, as it will affect the beauty of the brake.
In this product, the above was executed without any abnormal wear and tear, and Beauty and Rotordisc were hit.
[Included Parts:were they on?
None
[Was there anything that disappointed you?
None
[ITEMS TO BUY TOGETHER
Caliper support (Must be purchased.)
Brake rotorMounting Bolt (OEM is preferred)
Burner
lubricant (Raspene is the strongest)
Spinner Handlebar (Breaker bar)
Ratchet
Hexagonal Socket (Preferably with good accuracy from a proper tool manufacturer)
Brake Pads
D Tracker (Kendaraan Karburator) Digunakan kembali di
[Bagaimana cara menggunakannya?
D Tracker (2005, Kendaraan Karburator) Digunakan pada.
Aplikasi: Balap motor (Sirkuit) FlatDirt、Touring
D Tracker (Kendaraan Karburator) untuk dijadikan Spesifikasi Balap.
Apakah yang Anda terima sesuai Gambar?
Seperti yang Anda lihat pada gambar, diameternya lebih besar dari Produk Karburator KendaraanOEM dan terlihat lebih kurung.
Ini akan melambat dengan baik.
Apakah pemasangannya sulit?
Pertama, rotor OEMBrake sulit dilepas, jadi saya akan menjelaskan hang.
Hangatkan baut pemasangan dengan Burner dll sehingga kunci sekrup dapat dilepas. (Agen pengunci sekrup digunakan untuk Baut Pemasangan Rotor Disk.)
Setelah itu, semprot baut dengan pelumas seperti Raspene. Setelah itu, semprotkan sedikit pelumas pada baut agar lebih mudah kendor.
Socket Hexagonal+Spinner Handlebar dengan akurasi tinggi (Breaker bar) untuk mengendurkan Baut.
Jika kepala baut terjilat, gunakan palu dan penggali atau obeng tembus untuk mengendurkan baut.
Untuk pemasangan, lebih baik menggunakan kunci momen untuk mengontrol torsi.
Selain itu, perlu untuk membeli dukungan Caliper dari masing-masing produsen saat menggunakan produk ini.
Bagaimana pengalaman Anda dengannya?
D Tracker (Kendaraan Karburator) Cakram rem depan D-TRACKER-X OEM adalah salah satu penyesuaian pertama yang perlu Anda lakukan untuk membuat Spesifikasi Balap D-TRACKER-X. Saya tidak pernah punya masalah.
Rotor berdiameter besar sangat bertenaga.
Kendaraan Karburator D Tracker memiliki desain yang lebih tua, sehingga rotor rem depan OEM kurang dapat diandalkan untuk berkendara balap.
Saya pikir ini adalah kebiasaan yang dapat direkomendasikan untuk digunakan dengan Gymkhana.
Produk ini terlihat besar, aneh dan di dalam kurung dengan baik, dan memuaskan keinginan kustom saya.
Selain itu, saat mengganti rotor rem, disarankan untuk mengganti bantalan rem dengan yang baru juga, karena akan mempengaruhi keindahan rem.
Dalam produk ini, hal di atas dijalankan tanpa keausan yang tidak normal, dan Beauty dan Rotordisc terkena.
[Bagian yang Termasuk: apakah mereka aktif?
Tidak ada
[Apakah ada yang membuatmu kecewa?
Tidak ada
[ITEM UNTUK DIBELI BERSAMA
Dukungan kaliper (Harus dibeli.)
Baut Pemasangan rotor rem (OEM lebih disukai)
Pembakar
pelumas (Raspene adalah yang terkuat)
Spinner Handlebar (Breaker bar)
Roda bergigi searah
Soket Heksagonal (Sebaiknya dengan akurasi yang baik dari produsen alat yang tepat)
Bantalan rem