- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Rantai / Gear
- Sprocket Belakang
- Sprocket Belakang
- Kami merekomendasikan sekitar 48-45T... (SUNSTAR: Rear Sprocket Duralumin)
【SUNSTAR】Rear Sprocket Duralumin Review
Sesuai: KAWASAKI Ninja1000, KAWASAKI Ninja1000SX, KAWASAKI Ninja650, KAWASAKI VALCAN S, KAWASAKI VERSYS1000 SE, KAWASAKI VERSYS650, KAWASAKI Z H2, KAWASAKI Z1000, KAWASAKI Z1000, KAWASAKI Z1000, KAWASAKI Z900, KAWASAKI Z900RS, KAWASAKI Z900RS CAFE, KAWASAKI ZX-25R, KAWASAKI ZX-6R, KAWASAKI 750Turbo, KAWASAKI ER-4n, KAWASAKI ER-4n, KAWASAKI ER-6f, KAWASAKI ER-6n,
We recommend about 48-45T
OEM Sprocket may be easy to use, but it is Large anyway.
And the GEAR ratio seems very low … and incredibly heavy.
Appropriate would be around 47T, but even if you start in 2nd gear with OEM, StressNO!
Comfort instead of choosing the right GEAR when you're just driving on public roads in the first place.
… In other words, when you want to reduce the RPMs at cruise speed and attack, simply use GEARDown.
I installed it for that purpose, and it has never stalled when starting off.
When starting, the speed is almost the same as the machine's first gear Idling RPM, which is less than 3,000 RPM.
It seems like no one but me would make such a choice, but I'm OK with myself!
The mileage is only about 400km, so I'm trying to avoid low RPM loads.
KAWASAKI's break-in process was changed during the break-in before the change of the indication.
I've been stubbornly breaking in the aircraft with no problems.
Driving at 6,000 rpm, 60 km/h in 6th gear goes up to 80 km/h at once.
The Bypass is a fast lane that can be ridden without disturbing the flow of cars, and it is also possible to ride on a fast lane.
The Merit is no longer lagging behind in terms of speed on public roads in any way.
The Merit of the Largeest Merit with the Sprocket replaced is about the same size as a spool of thread anyway.
The fact that the "Large" and "unbeautiful" appearance of the machine is now the same as that of the fighting machine, and the fact that the "Large" and "unbeautiful" appearance is now the same as that of the fighting machine.
As a byproduct, the weight is reduced by 1/3 without sacrificing the starting speed.
I'm lucky that the ease of driving, the quietness, and the fuel economy all pointed in the right direction.
The CBR250RRR I used to ride was good, but the slight vibration at high rpm
I came to Zinzin later, but on our machine, Bar Endless is perfectly fine.
The only OEMChain I've tried that isn't a Demerit product is
Grease splatters on the wheel and stains the Sprocket black.
I'm thinking of removing Grease from the car when it's delivered to add more hassle to the car wash.
Well … if that makes Chain reluctant to move, I'd be happy to replace it.
Kami merekomendasikan sekitar 48-45T
Sprocket OEM mungkin mudah digunakan, tetapi tetap Besar.
Dan rasio GEAR tampaknya sangat rendah … dan sangat berat.
Sesuai akan sekitar 47T, tetapi bahkan jika Anda mulai di gigi 2 dengan OEM, StressNO!
Kenyamanan daripada memilih GEAR yang tepat saat Anda hanya mengemudi di jalan umum.
… Dengan kata lain, ketika Anda ingin mengurangi RPM pada kecepatan jelajah dan serangan, cukup gunakan GEARDown.
Saya menginstalnya untuk tujuan itu, dan tidak pernah terhenti saat memulai.
Saat start, kecepatannya hampir sama dengan Idling RPM gigi pertama mesin, yakni kurang dari 3.000 RPM.
Sepertinya tidak ada seorang pun kecuali saya yang akan membuat pilihan seperti itu, tetapi saya baik-baik saja dengan diri saya sendiri!
Jarak tempuhnya hanya sekitar 400km, jadi saya mencoba menghindari beban RPM rendah.
Proses pembobolan KAWASAKI diubah selama pembobolan sebelum perubahan indikasi.
Saya dengan keras kepala melanggar di pesawat tanpa masalah.
Mengemudi pada 6.000 rpm, 60 km/jam di gigi 6 naik ke 80 km/jam sekaligus.
Bypass adalah jalur cepat yang bisa dilalui tanpa mengganggu arus kendaraan, dan bisa juga dilalui di jalur cepat.
The Merit tidak lagi ketinggalan dalam hal kecepatan di jalan umum dengan cara apa pun.
Merit of the Merit Terbesar dengan Sprocket yang diganti berukuran kira-kira sama dengan gulungan benang.
Fakta bahwa tampilan "Besar" dan "tidak cantik" dari mesin sekarang sama dengan tampilan mesin tempur, dan fakta bahwa penampilan "Besar" dan "tidak cantik" sekarang menjadi sama dengan mesin tempur.
Sebagai produk sampingan, beratnya berkurang 1/3 tanpa mengorbankan kecepatan awal.
Saya beruntung karena kemudahan mengemudi, ketenangan, dan penghematan bahan bakar semuanya mengarah ke arah yang benar.
CBR250RRR yang saya kendarai bagus, tapi ada sedikit getaran di rpm tinggi
Saya datang ke Zinzin nanti, tetapi di mesin kami, Bar Endless baik-baik saja.
Satu-satunya OEMChain yang saya coba yang bukan produk Demerit adalah
Gemuk memercik pada roda dan menodai Sprocket menjadi hitam.
Saya sedang berpikir untuk menghilangkan Gemuk dari mobil saat dikirim untuk menambah kerumitan pencucian mobil.
Nah… jika itu membuat Chain enggan untuk pindah, dengan senang hati saya akan menggantinya.