- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Rantai / Gear
- Sprocket Depan
- Sprocket Depan
- Merek Terpercaya Tahan Lama... (XAM: Front Sprocket)
【XAM】Front Sprocket Review
Sesuai: HONDA MAGNA(V-TWIN MAGNA), HONDA HORNET250, HONDA XELVIS, HONDA JADE, HONDA VTZ250, HONDA VTR250, HONDA VTR-F, HONDA NM4-02, HONDA NM4-01, HONDA NC750S, HONDA NC750S, HONDA NC700X, HONDA NC700X, HONDA NC700X, HONDA NC700S, HONDA INTEGRA DCT(for International Model), HONDA CTX700N DualClutchTransmission, HONDA CTX700N, HONDA CTX700, HONDA CTX700,
Reliable Brand Durable
I used a 13T.
The product image shows a flesh-cutting process, but in reality it is not.
In the case of the VTR, it is more troublesome to remove the Sprocket cover.
I have purchased a number of FrontSprockets made by XAM and they have all been very accurate and durable.
It is more expensive than OEM Product.
The machining accuracy of the Spline is satisfactory and it is easy to remove and install.
If the accuracy of the spline is not good, it will be worn out gradually by the wobble etc., and the sprocket will start to get out of control, oil will leak from the seal, and in the worst case, the shaft spline will be damaged, and you will have to break the lower back of the engine to replace it. I think.
The image shows the Seal chain with about 1500km on it, but with this level of use, it is still as durable as new.
At 13T, the chain is bent tighter than OEM, and the strain on the Sprocket must be higher, but the gears still look Large and strong.
I'm not going to go into the Final changes here as I'm sure many people have already mentioned them, but the acceleration is better and the engine roars when cruising.
Merek Terpercaya Tahan Lama
Saya menggunakan 13T.
Gambar produk menunjukkan proses pemotongan daging, tetapi kenyataannya tidak.
Dalam kasus VTR, lebih sulit untuk melepas penutup Sprocket.
Saya telah membeli sejumlah FrontSprockets yang dibuat oleh XAM dan semuanya sangat akurat dan tahan lama.
Ini lebih mahal daripada Produk OEM.
Akurasi pemesinan Spline memuaskan dan mudah dilepas dan dipasang.
Jika akurasi spline tidak baik, spline akan aus secara bertahap oleh goyangan dll., dan sprocket akan mulai lepas kendali, oli akan bocor dari seal, dan dalam kasus terburuk, spline poros akan rusak, dan Anda harus mematahkan bagian belakang bawah mesin untuk menggantinya. Kupikir.
Gambar menunjukkan rantai Seal dengan jarak sekitar 1500km di atasnya, tetapi dengan tingkat penggunaan ini, masih awet seperti baru.
Pada 13T, rantai ditekuk lebih kencang dari OEM, dan tegangan pada Sprocket harus lebih tinggi, tetapi roda gigi tetap terlihat Besar dan kuat.
Saya tidak akan membahas perubahan Final di sini karena saya yakin banyak orang telah menyebutkannya, tetapi akselerasinya lebih baik dan mesin mengaum saat melaju.