- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Bodywork
- Spakbor
- Spakbor Belakang
- Desain yang indah dan pola Karbon... (A-TECH: Rear Fender)
【A-TECH】Rear Fender Review
Beautiful design and Carbon pattern
Motive for purchasing
Since the VTR250 doesn't have a rear fender, the mud and water repellency of the rear tires can be used to keep them from rolling up and so on will be applied directly to the rear suspension Chain Guard and integrated with the prevention of dirt and dress-up of Suspension I chose the A-TECH product Because I thought it's so important, I decided to use plain weave carbon instead of FRP painted base I tried
About the product
The Fender is long enough to protect it from dirt
Since there was no Fender to begin with, Rear Suspension The dirt protection to the Tire was adequate When installed again, the Fender is designed to cover almost a quarter of the Tire Since it has become, the mud will not splash on the back of Seat as well as Rear Suspension became
It is an integral part of the Chain Guard
Instead of adding a FenderSingle Body, it also serves as a Chain Guard So, a sense of unity around the rear tire will stand out The effect of dress-up by the woven pattern is outstanding In the Guard A-TECH and Logo is also good
The installation of this product is large
To install it, you will need to replace the chain guard with an OEM chain guard, but the exhaust It is necessary to bolt it off from the system side as well In that case, Silencer and Tandem/Exhaust System Bracket are in the way It's hard to get tools in the
Interference with 150Size Tire
This may be an individual difference, but the shape of the Fender is the Quantity:Pair (for Left and Right) Not symmetrical, but the clearance with the Right Side of the Tire was narrower than the OEM At the time of the 140Size Tire, it did not interfere, but when I replaced it with 150Size interfered (TireLeft Side didn't interfere), even with 140Size Some Tire may interfere with this
Desain yang indah dan pola Karbon
Motif pembelian
Karena VTR250 tidak memiliki spatbor belakang, maka ban belakang dapat digunakan untuk menahan lumpur dan air agar tidak menggelinding dan seterusnya akan diterapkan langsung ke Chain Guard suspensi belakang dan terintegrasi dengan pencegahan kotoran dan kotoran. Dress-up Suspensi Saya memilih produk A-TECH Karena saya pikir itu sangat penting, saya memutuskan untuk menggunakan karbon tenunan polos daripada dasar cat FRP Saya mencoba
Tentang produk
Fender cukup panjang untuk melindunginya dari kotoran
Karena tidak ada Fender untuk memulai, Suspensi Belakang Perlindungan kotoran pada Ban cukup Saat dipasang lagi, Fender dirancang untuk menutupi hampir seperempat Ban Sejak menjadi, lumpur tidak akan memercik di bagian belakang Jok serta Suspensi Belakang menjadi
Ini adalah bagian integral dari Penjaga Rantai
Alih-alih menambahkan FenderSingle Body, itu juga berfungsi sebagai Chain Guard Jadi, rasa persatuan di sekitar ban belakang akan menonjol Efek dress-up dengan pola tenun yang luar biasa Di Guard A-TECH dan Logo juga bagus
Pemasangan produk ini besar
Untuk memasangnya, Anda perlu mengganti pelindung rantai dengan pelindung rantai OEM, tetapi knalpot juga perlu dibaut dari sisi sistem. Dalam hal ini, Peredam dan Braket Sistem Tandem/Knalpot menghalangi. sulit mendapatkan alat di
Gangguan dengan Ban Ukuran 150
Ini mungkin perbedaan individu, tetapi bentuk Fender adalah Jumlah: Pasang (untuk Kiri dan Kanan) Tidak simetris, tetapi jarak bebas dengan Sisi Kanan Ban lebih sempit daripada OEM Pada saat Ban 140Size, itu tidak mengganggu, tetapi ketika saya menggantinya dengan 150Size terganggu (Sisi Kiri Ban tidak mengganggu), bahkan dengan 140Size Beberapa Ban dapat mengganggu ini