- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Kelistrikan
- Regulator / Rectifier
- Itu dipasang tanpa masalah Ini kosmetik yang bag... (H.Craft: Full Wave Rectification Regulator For 50cc-125cc Class)
【H.Craft】Full Wave Rectification Regulator For 50cc-125cc Class Review
Sesuai: SUZUKI Wolf, SUZUKI RG50, SUZUKI RM50, SUZUKI SEPIA, SUZUKI CM50, SUZUKI GN50, SUZUKI OM50, SUZUKI GS50, SUZUKI Hopper, SUZUKI COLLEDA, SUZUKI GA50, SUZUKI GEMMA, SUZUKI Chance, SUZUKI BIRDIE, SUZUKI CARNA, SUZUKI LETS, YAMAHA YB50, YAMAHA TT-R50, YAMAHA APRIO, SUZUKI Address,
It installed with no problems It's a great cosmetic
The OEM Regulator was not malfunctioning, but I had to turn the OEM Parts into a spare Purchased in
The OEM's Regulator was a Plus screw, which was so tightened that it could not penetrate Apply oil and leave it on
I turned the square shaft driver that fits the screw with MONKEY Wrench and removed it
If you point the Wiring of the Regulator to the outside of the vehicle, the Wiring will be handled better by There's a lot of room and it's easy, but the Pipe of the exhaust system is right below Considering the thermal effect on the wiring, the Wiring is mounted towards the Center side of the vehicle
Wiring of the purchased Regulator is four, and the CRM50 OEMRegulator's Wiring is 6 wires (AC:2 wires, vehicle BodyPlus:1 wire, Minus:1 wire, and (CondenserPlus:1 bottle, Minus:1 bottle)
Because each Plus line and the Minus line were conducting, the A 2-pole bullet terminal is attached to the end of the Plus and Minus lines, and the car is used for the Branch connections were made to the body and condenser
Plus and Minus Wiring behind the air intake of the air cleaner case side, extending Wiring a little bit to go through the Quantity:Set. protecting Wiring with Colgate Tube
I tried to place AC Wiring as well, but ACWiring didn't want to extend it It is placed in the space above the air intake (so as not to be crushed by the Seat)
Quantity Wiring:Set, then bolt the Regulator to the OEM mounting position
I measured the voltage after installation and it was 14.5V compared to about 13V for the OEM
Blinkeretc. on Idling is more stable than the OEM
Itu dipasang tanpa masalah Ini kosmetik yang bagus
Regulator OEM tidak rusak, tetapi saya harus mengubah Suku Cadang OEM menjadi suku cadang Dibeli di
Regulator OEM adalah sekrup Plus, yang sangat kencang sehingga tidak bisa menembus Oleskan oli dan biarkan menyala
Saya memutar driver poros persegi yang sesuai dengan sekrup dengan MONKEY Wrench dan melepaskannya
Jika Anda mengarahkan Pengkabelan Regulator ke luar kendaraan, Pengkabelan akan ditangani lebih baik oleh Ada banyak ruang dan mudah, tetapi Pipa sistem pembuangan tepat di bawah Mempertimbangkan efek termal pada kabel, Pengkabelan dipasang ke arah sisi tengah kendaraan
Pengkabelan Regulator yang dibeli adalah empat, dan Pengkabelan CRM50 OEMRegulator adalah 6 kabel (AC:2 kabel, BodyPlus kendaraan:1 kabel, Minus:1 kabel, dan (KondensorPlus:1 botol, Minus:1 botol)
Karena setiap jalur Plus dan jalur Minus sedang konduksi, terminal peluru A 2 kutub dipasang di ujung jalur Plus dan Minus, dan mobil yang digunakan untuk sambungan Cabang dibuat ke bodi dan kondensor
Pengkabelan Plus dan Minus di belakang saluran masuk udara dari sisi kotak pembersih udara, sedikit memperpanjang Pengkabelan untuk melewati Kuantitas: Set. melindungi Kabel dengan Colgate Tube
Saya coba pasang AC Wiring juga, tapi ACWiring tidak mau memanjang Diletakkan di ruang di atas air intake (agar tidak terjepit oleh Seat)
Pengkabelan Kuantitas: Atur, lalu baut Regulator ke posisi pemasangan OEM
Saya mengukur tegangan setelah instalasi dan itu 14.5V dibandingkan dengan sekitar 13V untuk OEM
Blinkerdll. pada Idling lebih stabil daripada OEM