- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Knalpot
- Knalpot Full System
- Ini bagus... (r's gear: Wyvern Single Type Exhaust System)
【r's gear】Wyvern Single Type Exhaust System Review
Sesuai: KAWASAKI NINJA1000 (Z1000SX), KAWASAKI NINJA1000 (Z1000SX), KAWASAKI NINJA1000 (Z1000SX), KAWASAKI NINJA1000 (Z1000SX), KAWASAKI Z1000 (water-cooled), KAWASAKI Z1000 (water-cooled), KAWASAKI Z1000 (water-cooled)
This is great
All Titaniumium is 10kg less than Normal muffler and dramatically lighter I did
Immediately after the replacement, I thought the back half of the car was gone, and it runs very lightly
Hand Bent's browning and detailing is beautiful, and the precision of the assembly is high, so the texture is perfect
In terms of performance, as per Catalogue, the Torque gets fat at low speeds and throughout the range, making the Axel Just by opening it, you can feel the power flowing out of it and it feels good to blow it up
The sound quality is a little muffled and surprisingly quiet Basically, it is a Japanese Vehicle Inspection This is a CorrespondenceMODEL, so it may be inevitable, but the sound is a little more powerful I think it was better for the And even with the same Z1000, the REdition doesn't have the type certification, so it's actually a good idea to get the car inspected The fact that it doesn't pass is a blemish on the ball
Japanese Vehicle Inspection with REdition I was confused with BEET, but Wyvern's price is a few times higher than Correspondence's I'm happy enough with it because it's cheap, light and powerful, and very fun to ride
Ini bagus
Semua Titaniumium 10kg kurang dari knalpot Normal dan secara dramatis lebih ringan yang saya lakukan
Segera setelah penggantian, saya pikir bagian belakang mobil hilang, dan berjalan sangat ringan
Kecokelatan dan detail Hand Bent indah, dan presisi perakitannya tinggi, sehingga teksturnya sempurna
Dalam hal kinerja, sesuai Katalog, Torsi menjadi gemuk pada kecepatan rendah dan sepanjang rentang, membuat Axel Hanya dengan membukanya, Anda dapat merasakan kekuatan mengalir keluar dan rasanya menyenangkan untuk meledakkannya
Kualitas suaranya sedikit teredam dan sangat tenang Pada dasarnya, ini adalah Inspeksi Kendaraan Jepang Ini adalah CorrespondenceMODEL, jadi mungkin tidak dapat dihindari, tetapi suaranya sedikit lebih kuat Saya pikir itu lebih baik untuk Dan bahkan dengan Z1000 yang sama , Edisi RE tidak memiliki sertifikasi tipe, jadi sebenarnya ide yang baik untuk memeriksa mobil. Fakta bahwa itu tidak lulus adalah cacat pada bola
Inspeksi Kendaraan Jepang dengan RED Saya bingung dengan BEET, tetapi harga Wyvern beberapa kali lebih tinggi daripada Correspondence Saya cukup senang dengan itu karena murah, ringan dan kuat, dan sangat menyenangkan untuk dikendarai