- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Busi
- Sparepart Mesin
- Sparepart Pengapian
- Busi
- NORMAL adalah No 1... (NGK: Standard Plug DR9EA 3437)
【NGK】Standard Plug DR9EA 3437 Review
Sesuai: KAWASAKI ER-5, KAWASAKI GPX600R, KAWASAKI KLE500, KAWASAKI KLF220, KAWASAKI Eliminator 600, MAGNI 1000 Australia2, MOTOGUZZI 1000 Ditna RS, bimota YB-4, bimota YB-6, bimota Dietsch 1000, bimota Flannel 1000, HONDA CB1100F, HONDA CB1100R, KAWASAKI 1000GTR, KAWASAKI 250TR, KAWASAKI EN400, KAWASAKI EN500, KAWASAKI EX-4, KAWASAKI FX400R, KAWASAKI GPZ1000RX,
NORMAL is No. 1
It is Kawasaki EX-4 OEM.
I exchanged myself in anticipation that it will not be sure that I bought it.
First of all, I remove all the front and back of the exterior, I finally unload Tank and worship Engine head ...
Since us, there was no OEM tool, with the tool on hand 9 Plug (18mm) Is deep inside the Engine, ○ PRO
It's useless at the plug socket of KO-K ○ Finally I was able to replace with 18 mm thin N.
The rust condition and the burning condition are too different at No. 1 and No. 2?
Whether startability and Response have improved after replacement.
I used Iridium plugs for the Motorcycle I used to ride but it's expensive and it's going crazy, so if Car is not too much Custom car, Carbonuretor Vehicles is NORMAL 1.
In addition, Sh ○ Stop throwing in the high octane called v-power of ll, putting FUEL 1 in Gasoline, I feel like I returned to the state of the original Engine.
NORMAL adalah No 1
Ini adalah Kawasaki EX-4 OEM.
Saya menukar diri saya dengan antisipasi bahwa saya tidak akan membelinya.
Pertama-tama saya copot semua bagian depan dan belakang ekterior, akhirnya saya bongkar Tank dan sembah Engine head...
Sejak kami, tidak ada alat OEM, dengan alat di tangan 9 Plug (18mm) Jauh di dalam Engine, PRO
Percuma di colokan colokan KO-K Akhirnya bisa ganti dengan N setipis 18 mm.
Kondisi karat dan kondisi terbakar terlalu berbeda di No 1 dan No 2?
Apakah startabilitas dan Respon telah meningkat setelah penggantian.
Saya pakai busi iridium untuk motor yang biasa saya kendarai tapi mahal dan gila, jadi kalau mobil tidak terlalu banyak mobil Custom, Kendaraan Carbonuretor NORMAL 1.
Selain itu, Sh Berhenti melempar oktan tinggi yang disebut v-power of ll, memasukkan FUEL 1 ke Bensin, saya merasa seperti kembali ke kondisi Mesin aslinya.