- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Suspensi / Rearset / Velg / Swingarm
- Suspensi / Shock Belakang
- Shock Belakang
- Digunakan untuk CB 400 SF NC 42, lebih baik dari... (U-CP: Rear Suspension)
【U-CP】Rear Suspension Review
Sesuai: HONDA CB400 SUPER BOL D'OR, HONDA CB400 SUPER FOUR, HONDA CB400 SUPER FOUR, HONDA CB400 SUPER FOUR
Used for CB 400 SF NC 42, it was better than I thought.
Avoid super-discount Chinese suspension and have a half-year warranty and made it a reputable U-CP's thing. I made it NORMAL color instead of OHLINS color.
Product Contents seems to be made in China, but it seems that quality control is done, it is a difference from the discount.
Looking with severe eyes, the Wound that seems to have attached at the time of manufacturing can be found, but I decided not to see it because it is a Level that can be taken with stepping stones etc.. Those who care about recommends OHLINS, but I will multiply the price by 10.
Although it was for CB 400 SF in the conformity model but there was no NC 42 notation, let me inquire to Webmaster by e-mail and there was a conformity OK answer and I had you purchase.
Although it is a ride, I do not know the severe, but the old OEM suspension I got on for 8 years (Oil bleeding) It is harder and harder than it is, it is not necessary to hang Pre-road.
You can do the installation by yourself, you can do it one by one without Jack, but if you make a mistake in procedure you will be disastrous, for VehicleJack is good so Jack-up enough to hit the rear wheel and hover the rear wheel Is absolutely easy.
CB 400 SF is girly unless you remove the Exhaust System and Chain Guard, but you can not put the bottom Bolt (Although it was missing). Let's take it from the beginning without impossible.
Rubber Bush on the top is hard to put in the installation, but when I painted Silicon grease I entered the installation.
Those who think that it is impossible for themselves, please make a decision to go to the Motorcycle store before removing the suspension, you can not run if you remove it.
Digunakan untuk CB 400 SF NC 42, lebih baik dari yang saya kira.
Hindari suspensi Cina super-diskon dan dapatkan garansi setengah tahun dan jadikan itu barang U-CP yang bereputasi baik. Saya membuatnya warna NORMAL bukan warna OHLINS.
Isi Produk sepertinya dibuat di China, tapi sepertinya sudah dilakukan quality control, beda dengan diskon.
Melihat dengan mata yang parah, Luka yang tampaknya telah melekat pada saat pembuatan dapat ditemukan, tetapi saya memutuskan untuk tidak melihatnya karena itu adalah Level yang dapat diambil dengan batu loncatan dll. Mereka yang peduli merekomendasikan OHLINS, tapi saya akan mengalikan harganya dengan 10.
Meskipun untuk CB 400 SF dalam model kesesuaian tetapi tidak ada notasi NC 42, izinkan saya bertanya ke Webmaster melalui email dan ada kesesuaian jawaban OK dan saya telah Anda beli.
Meskipun naik, saya tidak tahu parahnya, tetapi suspensi OEM lama yang saya pakai selama 8 tahun (Pendarahan oli) Lebih keras dan lebih keras dari itu, tidak perlu menggantung Pra-jalan.
Anda dapat melakukan instalasi sendiri, Anda dapat melakukannya satu per satu tanpa Jack, tetapi jika Anda membuat kesalahan dalam prosedur Anda akan menjadi malapetaka, untuk VehicleJack baik sehingga Jack-up cukup untuk memukul roda belakang dan mengarahkan roda belakang Sangat mudah.
CB 400 SF ini girly kecuali Anda melepas Exhaust System dan Chain Guard, tapi Anda tidak bisa memasang Baut bagian bawah (Walaupun sudah hilang). Mari kita ambil dari awal tanpa mustahil.
Semak karet di bagian atas sulit untuk dipasang, tetapi ketika saya mengecat minyak silikon, saya masuk ke dalam instalasi.
Yang merasa tidak mungkin sendiri, silahkan ambil keputusan untuk pergi ke toko Motor sebelum melepas suspensi, anda tidak bisa lari jika melepasnya.