- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Rem
- Kampas Rem
- Kampas Rem
- Tidak buruk ? ? ?... (Vesrah: Metal Pad Sintered Brake Pads)
【Vesrah】Metal Pad Sintered Brake Pads Review
Sesuai: KAWASAKI ZZ-R 1200, KAWASAKI ZZR1100ZX, KAWASAKI ZXR750, KAWASAKI ZXR750, KAWASAKI ZXR400R, KAWASAKI ZXR400R, KAWASAKI ZRX1200S, KAWASAKI ZRX1200R, KAWASAKI ZXR400, KAWASAKI ZRX1200 DAEG, KAWASAKI ZRX1100, KAWASAKI ZRX1100, KAWASAKI ZRX1100 II, KAWASAKI Ninja ZX-7R, KAWASAKI Ninja ZX-7R, KAWASAKI Ninja ZX-7R, KAWASAKI Ninja ZX-7, KAWASAKI Ninja ZX-12R, KAWASAKI Ninja ZX-11, KAWASAKI Ninja ZX-7,
Not bad ? ? ?
With Motorcycle life until now, DAYTONA (Red, Gold) , Bethra (ZD) , CARBONE LORRAINE (RX−3) And I tried VD under 1 Rank from Besla's ZD (It was getting cheaper!)
1 Life⇒Mini circuit (2 hours) Pass (200km?) , Touring (1000km) I used it and it was like I felt 1 mm?. Besides Circuit, I ride dragging Rear, I clean up Chain, Wheel after running every time, but it is almost the same as DAYTONA's Gold. If this is the way you drag it, Life may be long.
2 Quality ⇒ Truly a maid in JAPAN, although it is a place I'd like to say, I guess this price will not change if it is this price class. Plateetc. Of course the texture of course is good. Lightly chamfered, put on Pad grease, tried without putting on, but neither sounded crying. (CARBONE LORRAINE had things that would not turn on Grease)
3 Braking ⇒ Well, ZD, CARBONE LORRAINE, it worked around where I stepped, I thought it was too effective, but made it to VD, but it is a bit short.
4 Feel Brake better or worse in the back. As Image (1 is the weakest 10 is the strongest)
VD 1, 2, 3, 4, 5, 6, 78910 (Lock)
ZD 234, 56, 78910 (Lock)
RX−3 345678910 (Lock)
I felt it..
5 Cost Well, it is normal.
If you do not run SportsTire, Winding in SportsTire, Touring tire, I think that it is a good Pad that you can take peace of mind in the sense that it means only the Cost side and the step you stepped on. If you are dragging Rear in Sports driving, if you want to add a deceleration even a little, we recommend top ZD. It is high ZD ? ? ?
Tidak buruk ? ? ?
Dengan kehidupan Motor sampai sekarang, DAYTONA (Merah, Emas) , Bethra (ZD) , CARBONE LORRAINE (RX−3) Dan saya mencoba VD di bawah 1 Peringkat dari ZD Besla (Semakin murah!)
1 Life⇒Mini circuit (2 jam) Pass (200km?), Touring (1000km) Saya menggunakannya dan rasanya seperti 1 mm?. Selain Sirkuit, saya naik dragging Belakang, Saya membersihkan Rantai, Roda setelah berjalan setiap waktu, tetapi hampir sama dengan Emas DAYTONA. Jika ini cara Anda menyeretnya, Hidup mungkin panjang.
2 Kualitas Benar-benar pembantu di JEPANG, meskipun itu adalah tempat yang ingin saya katakan, saya kira harga ini tidak akan berubah jika itu adalah kelas harga ini. Piring dll. Tentu saja teksturnya tentu bagus. Dipotong tipis-tipis, diolesi minyak Pad, dicoba tanpa dioleskan, tetapi tidak ada yang terdengar menangis. (CARBONE LORRAINE memiliki hal-hal yang tidak akan menyalakan Gemuk)
3 Pengereman Nah, ZD, CARBONE LORRAINE, berhasil di sekitar tempat saya melangkah, saya pikir itu terlalu efektif, tetapi berhasil mencapai VD, tetapi agak pendek.
4 Rasakan Rem lebih baik atau lebih buruk di belakang. Sebagai Gambar (1 adalah yang terlemah 10 adalah yang terkuat)
VD 1, 2, 3, 4, 5, 6, 78910 (Kunci)
ZD 234, 56, 78910 (Kunci)
RX−3 345678910 (Kunci)
Aku merasakannya..
5 Biaya Yah, itu normal.
Jika Anda tidak menjalankan SportsTire, Winding in SportsTire, Touring ban, saya pikir itu adalah Pad yang baik yang dapat membuat Anda tenang dalam arti hanya sisi Biaya dan langkah yang Anda injak. Jika Anda menyeret Rear in Sports driving, jika Anda ingin menambahkan sedikit deselerasi, kami sarankan ZD teratas. Apakah ZDnya tinggi? ? ?