- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Suspensi / Rearset / Velg / Swingarm
- Suspensi / Shock Belakang
- Shock Belakang
- Ini mungkin tidak diperlukan untuk mekanisme Mot... (HYPERPRO: Rear Spring)
【HYPERPRO】Rear Spring Review
It may not be necessary for Motorcycle of ProgressiveLINK mechanism
Originally I bought it with Combination kit, but because the evaluation differs between Front and Rear Spring, I will imprint separately.
The use is MotoGymkhana.
We introduced a variable RateSpring made by Hyper pro to Rear this time to GSX - R 750 but it was not really good to be honest.
Standard's SingleRate 9. 7? / When compared with Spring of Hyper pro when it was compared with Spring of ride, Hyper pro was too hard at the back of Stroke when I joined Pre-road, and when I adjusted at Stroke back, the ride 1 G fell too far and I could not get a sweet spot.
Perhaps GSX - R is a characteristic that the damping force rises as it goes from the origin to the Stroke back from the original ProgressiveLINK mechanism, so coupled with Hyper pro 's variable Rate, the Spring rate and the damping force both get up and feel it is too hard I will consider it as a kana.
As a good point, it seems that the change of the body to Pre-road change was Large. 0. 5? But there is a clear change.
This time I dismounted it without fitting with the car body, but feeling I feel that the impression will change considerably if it is a car model of LINK Resusas that does not have a damping force adjustment mechanism sensuously.
Personally I do not spend most of Damper but I want to use the original movement of Spring, so I'm setting direction, so if it is LINK less then I think that I can use a delicious place where the waist comes out as much as Stroke in the variable Rate and does not over tight.
If you buy a car that does not have the LINK mechanism in the future, you may want to introduce it again.
Ini mungkin tidak diperlukan untuk mekanisme Motorcycle of ProgressiveLINK
Awalnya saya membelinya dengan kit Kombinasi, tetapi karena evaluasinya berbeda antara Pegas Depan dan Belakang, saya akan mencetaknya secara terpisah.
Penggunaannya adalah MotoGymkhana.
Kami memperkenalkan variabel RateSpring yang dibuat oleh Hyper pro ke Rear kali ini ke GSX - R 750 tapi jujur saja itu tidak terlalu bagus.
SingleRate Standar 9. 7? / Jika dibandingkan dengan Spring of Hyper pro jika dibandingkan dengan Spring of ride, Hyper pro terlalu keras di belakang Stroke ketika saya bergabung dengan Pre-road, dan ketika saya menyesuaikan pada Stroke kembali, ride 1 G jatuh terlalu jauh dan Saya tidak bisa mendapatkan sweet spot.
Mungkin GSX - R adalah karakteristik bahwa gaya redaman naik saat bergerak dari asal ke Stroke kembali dari mekanisme ProgressiveLINK asli, jadi ditambah dengan Laju variabel Hyper pro, laju Pegas dan gaya redaman keduanya naik dan terasa itu terlalu sulit saya akan menganggapnya sebagai kana.
Sebagai poin bagus, sepertinya perubahan bodi ke Pre-road change itu Besar. 0. 5? Tapi ada perubahan yang jelas.
Kali ini saya turunkan tanpa pas dengan bodi mobil, tapi saya rasa kesannya akan sangat berubah jika model mobil LINK Resusas tidak memiliki mekanisme penyetelan gaya redaman yang sensual.
Secara pribadi saya tidak menghabiskan sebagian besar Damper tetapi saya ingin menggunakan gerakan asli Musim Semi, jadi saya mengatur arah, jadi jika LINK kurang maka saya pikir saya dapat menggunakan tempat yang enak di mana pinggang keluar sebanyak Stroke dalam variabel Rate dan tidak terlalu kencang.
Jika Anda membeli mobil yang tidak memiliki mekanisme LINK di masa depan, Anda mungkin ingin memperkenalkannya lagi.