- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Rem
- Selang Rem / Kabel Kopling
- Aluminium Banjo takut... (AC Performance Line: Bolt-on Brake Hose Kit)
【AC Performance Line】Bolt-on Brake Hose Kit Review
Aluminum Banjo is scared
I bought this item to feel the fee Ring made with Snap of Mesh hose.
For TDR 250 is written, but since Banjo on the MASTER side is Single, VariableTouchBrake must be released.
If you really want to leave the mechanism of VariableTouchBrake you will need to buy Double's Banjo.
good point
Silver's Mesh hose gets colored, but because it's Black, there is no fear of fading.
Cheap price.
Brake's Touch gets much better.
A bad point
It's Aluminum Banjo so I am very scared to shut it down.
important point
Aluminum Banjo is very easy to lick.
It is safe to close with the specified Torque using ClawFoot and Torque wrench for tightening the Socket part.
Socket section adds 13 mm Opening.
Regulation Torque is described in Instruction Manual.
Depending on the type of vehicle, there are models that do not finish air bleed at all, but the return side of MASTER is set to a negative pressure state using Syringe, and by pumping, air will escape at a stretch.
Let's use Fluid new.
Let's wash away places that spilled Fluid with enough water.
Aluminium Banjo takut
Saya membeli item ini untuk merasakan biaya Ring yang dibuat dengan selang Snap of Mesh.
Untuk TDR 250 ditulis, tetapi karena Banjo di sisi MASTER adalah Single, VariableTouchBrake harus dilepaskan.
Jika Anda benar-benar ingin keluar dari mekanisme VariableTouchBrake, Anda harus membeli Double's Banjo.
poin bagus
Selang Mesh Silver menjadi berwarna, tetapi karena Hitam, tidak ada rasa takut memudar.
Harga murah.
Sentuhan Rem menjadi jauh lebih baik.
Poin yang buruk
Ini Aluminium Banjo jadi saya sangat takut untuk mematikannya.
poin penting
Aluminium Banjo sangat mudah dijilat.
Aman untuk menutup dengan Torsi yang ditentukan menggunakan ClawFoot dan kunci Torsi untuk mengencangkan bagian Soket.
Bagian soket menambahkan Pembukaan 13 mm.
Regulasi Torsi dijelaskan dalam Instruksi Manual.
Tergantung pada jenis kendaraan, ada model yang tidak menyelesaikan pembuangan udara sama sekali, tetapi sisi belakang MASTER disetel ke kondisi tekanan negatif menggunakan Jarum Suntik, dan dengan memompa, udara akan keluar dengan cepat.
Mari kita gunakan Fluid baru.
Mari bersihkan tempat-tempat yang tertumpah Cairan dengan air secukupnya.