- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Rantai / Gear
- Master Cylinder Kopling
- Itu dibeli dengan pertukaran dari pensiun. Meski... (NISSIN: ADVANTAGE NISSIN Type-RS Clutch Master Cylinder)
【NISSIN】ADVANTAGE NISSIN Type-RS Clutch Master Cylinder Review
It purchases by the exchange from superannuation. Although dignity was not felt so much for a Clutch, one half of width type MASTERs (phi 12.7) were introduced based on the information on a Net. (A pure MASTER is phi 14.) I think that it becomes so light
It purchases by the exchange from superannuation.
Although dignity was not felt so much for a Clutch, one half of width type MASTERs (phi 12.7) were introduced based on the information on a Net.
(A pure MASTER is phi 14.) I think that it becomes so light that it can be thought whether a feel is a 400-CC Class, and traffic congestion does not become pain at all, either.
Although it thought that the amount of
(Release is still pure in addition.) Strokes increased, since it was not changing so that it cared also especially about the position of a Point and riding the clutch where a Clutch goes out, it was good to purchase.
However, although the conversion connector to 2 pole Switch was purchased simultaneously, since 3 pole Switch which suits ZZR was attached to this MASTER from the first, it did not need to purchase, and Pons attachment was possible.
(since it is 2 pole Switch recently [ most ], the necessity of attaching to ZZR by a conversion connector etc. comes out, but a Cell start becomes impossible if a Clutch is not grasped in that case)
I think that there should just have been explanation of the point.
Itu dibeli dengan pertukaran dari pensiun. Meskipun martabat tidak begitu terasa untuk sebuah Clutch, setengah dari MASTER tipe lebar (phi 12.7) diperkenalkan berdasarkan informasi di Net. (MASTER murni adalah phi 14.) Saya pikir itu menjadi sangat ringan
Itu dibeli dengan pertukaran dari pensiun. Meskipun martabat tidak begitu terasa untuk sebuah Clutch, setengah dari MASTER tipe lebar (phi 12.7) diperkenalkan berdasarkan informasi di Net. (MASTER murni adalah phi 14.) Saya pikir itu menjadi sangat ringan sehingga dapat dipikirkan apakah rasa adalah Kelas 400-CC, dan kemacetan lalu lintas juga tidak membuat sakit sama sekali. Meskipun berpikir bahwa jumlah
(Rilis masih murni sebagai tambahan.) Stroke meningkat, karena tidak berubah sehingga peduli juga terutama tentang posisi Point dan mengendarai kopling di mana Kopling padam, itu bagus untuk dibeli. Namun, meskipun konektor konversi ke Saklar 2 kutub dibeli secara bersamaan, karena Sakelar 3 kutub yang sesuai dengan ZZR sudah terpasang pada MASTER ini dari awal, tidak perlu membeli, dan pemasangan Pons dimungkinkan.
(karena ini adalah Sakelar 2 kutub baru-baru ini [ sebagian besar ], kebutuhan untuk memasang ke ZZR dengan konektor konversi dll. keluar, tetapi permulaan Sel menjadi tidak mungkin jika Kopling tidak dipegang dalam kasus itu)
Saya pikir seharusnya ada penjelasan tentang intinya.