- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Sparepart Mesin
- Sparepart Intake
- Karburator
- Itu tidak bisa melengkapi seperti itu. Karena me... (JB POWER (BITO R&D): FCR Carburetor)
【JB POWER (BITO R&D)】FCR Carburetor Review
It was not able to equip as it was. Since it interfered with the Wire LINK portion of the CARBURETOR when it was a Normal tank, it exchanged for the Big tank of ims. It has equipped without interfering, if right-hand side is made to offset a Tank for a wh
It was not able to equip as it was.
Since it interfered with the Wire LINK portion of the CARBURETOR when it was a Normal tank, it exchanged for the Big tank of ims.
It has equipped without interfering, if right-hand side is made to offset a Tank for a while and also the main part of a CARBURETOR is made slanting, since it still interferes a little.
When it was in
Stock state, it did not run directly.
Its 650 was an intake-air NORMAL, an exhaust steam NORMAL, and U specification Spark arrester.
Although it is the comment after the
Setting, vibration is reduced considerably, and it becomes very easy to ride.
Itu tidak bisa melengkapi seperti itu. Karena mengganggu bagian Wire LINK dari KARBURATOR ketika itu adalah tangki Normal, itu ditukar dengan tangki Besar ims. Ini telah dilengkapi tanpa mengganggu, jika sisi kanan dibuat untuk mengimbangi Tank untuk apa
Itu tidak bisa melengkapi seperti itu. Karena mengganggu bagian Wire LINK dari KARBURATOR ketika itu adalah tangki Normal, itu ditukar dengan tangki Besar ims. Sudah dilengkapi tanpa gangguan, jika sisi kanan dibuat untuk mengimbangi Tank untuk sementara dan juga bagian utama dari KARBURATOR dibuat miring, karena masih sedikit mengganggu. Ketika itu di
Status stok, tidak langsung berjalan. 650-nya adalah NORMAL udara masuk, uap buang NORMAL, dan arester Spark spesifikasi U. Meskipun itu adalah komentar setelah
Pengaturan, getaran berkurang jauh, dan menjadi sangat mudah dikendarai.