- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Sparepart Mesin
- Sparepart Intake
- Karburator
- Ini adalah kue FCR41. Jika ini adalah kasus MOTA... (JB POWER (BITO R&D): FCR Carburetor)
【JB POWER (BITO R&D)】FCR Carburetor Review
It is FCR41 pie. If it is a case of a MOTARD, this size thinks that it is good. The problem (troubles were suffered very much at the time of a GB250 CLUBMAN) peculiar to a Single has also solved the Diaphragm of the accelerating pump by exchanging for t
It is FCR41 pie. If it is a case of a MOTARD, this size thinks that it is good. The problem (troubles were suffered very much at the time of a GB250 CLUBMAN) peculiar to a Single has also solved the Diaphragm of the accelerating pump by exchanging for the parts for Racers of a Kawasaki. It is just going to tell No. 10 lowering to fine adjustment to the Full exhaust of a YOSHIMURA by Cleaner BOX and hole-expansion-less specification also with M/J and S/J from a FCR standard Set. As an early summer Set, they are 90 points. What does a future subject do expansion of a hole to setting out of the angle of lead towards midsummer? Probably, it is ?. Since rotational frequency was extended as an effect, 5 km is raised at the maximum high speed. Acceleration to medium speed became sharp. Fuel consumption was 17 km using mind. This time, honesty Withdrawal and adjustment of the peripheral device were more serious than attachment of the carburetor. Fuel cock exchange, management of a Blowby, processing of secondary exhaust air, replacement of parts to a High-throttle Grip, etc.
Ini adalah kue FCR41. Jika ini adalah kasus MOTARD, ukuran ini dianggap bagus. Masalahnya (masalah sangat banyak diderita pada saat GB250 CLUBMAN) khas Single juga telah memecahkan Diafragma pompa percepatan dengan menukar t
Ini adalah kue FCR41. Jika ini adalah kasus MOTARD, ukuran ini dianggap bagus. Masalahnya (masalah yang sangat diderita pada saat GB250 CLUBMAN) khas Single juga telah memecahkan diafragma pompa percepatan dengan menukar suku cadang untuk Pembalap Kawasaki. Itu hanya akan memberitahu No. 10 menurunkan ke penyesuaian halus untuk knalpot Penuh dari YOSHIMURA oleh Cleaner BOX dan spesifikasi lubang-ekspansi-kurang juga dengan M/J dan S/J dari Set standar FCR. Sebagai Set awal musim panas, mereka adalah 90 poin. Apa yang subjek masa depan lakukan perluasan lubang ke pengaturan keluar dari sudut timah menuju pertengahan musim panas? Mungkin, itu?. Sejak frekuensi rotasi diperpanjang sebagai efek, 5 km dinaikkan pada kecepatan tinggi maksimum. Akselerasi ke kecepatan sedang menjadi tajam. Konsumsi bahan bakar adalah 17 km menggunakan pikiran. Kali ini, kejujuran Penarikan dan penyesuaian perangkat periferal lebih serius daripada pemasangan karburator. Pertukaran ayam bahan bakar, pengelolaan Blowby, pemrosesan udara buang sekunder, penggantian suku cadang ke Grip Throttle Tinggi, dll.
Lihat aslinya