- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Knalpot
- Knalpot Full System
- Karena saya diizinkan untuk berkontribusi segera... (BEAMS: SS300 Full Exhaust System)
【BEAMS】SS300 Full Exhaust System Review
Since I was allowed to contribute immediately and about 1000 K ran last time at the time of now after purchasing, I will report as second impression. It seems that first, it has attached, with the gasket of a pure muffler inserted when [ although he d
Since I was allowed to contribute immediately and about 1000 K ran last time at the time of now after purchasing, I will report as second impression.
It seems that first, it has attached, with the gasket of a pure muffler inserted when [ although he did not notice, ] mufflers are exchanged somehow, me and.
The portion of the flange was meeting for a while by favor.
I am ashamed at an elementary mistake.
On the other hand, it is very light although it is a direction of a run.
Since the inspired air flow path was also changed simultaneously with a muffler, it succeeded in somewhat changing a gear ratio more highly and lowering the rotational frequency at the time of cruising a part and now when the dandruff became good.
Of course, fuel consumption can also always save 60 K or more of liters, and a bad mileage.
The baffle was changed to the semi-racing.
The direction of appearance serious consideration thinks that it has no problem enough with a standard baffle.
However, if the rise of exhaust efficiency is searched for, the direction of a semi-racing baffle will be O positively.
Sound also thinks that there is also almost no trouble to the direction of the circumference since it is not noisy than expected.
if it can make from this price so far, to the extent that the muffler which carries out more than double wonders that what is really different ? -- a degree of satisfaction -- it is a high muffler.
Karena saya diizinkan untuk berkontribusi segera dan sekitar 1000 K berjalan terakhir kali pada saat sekarang setelah pembelian, saya akan melaporkan sebagai kesan kedua. Tampaknya pertama, telah terpasang, dengan gasket knalpot murni dimasukkan ketik
Karena saya diizinkan untuk berkontribusi segera dan sekitar 1000 K berjalan terakhir kali pada saat sekarang setelah pembelian, saya akan melaporkan sebagai kesan kedua.
Tampaknya pertama, itu telah terpasang, dengan paking knalpot murni dimasukkan ketika [ meskipun dia tidak menyadarinya, ] knalpot ditukar entah bagaimana, saya dan.
Bagian dari flensa bertemu untuk sementara waktu dengan bantuan.
Saya malu pada kesalahan mendasar.
Di sisi lain, sangat ringan meskipun itu adalah arah lari.
Karena jalur aliran udara yang diilhami juga diubah secara bersamaan dengan muffler, itu berhasil mengubah rasio roda gigi lebih tinggi dan menurunkan frekuensi rotasi pada saat menjelajahi bagian dan sekarang ketika ketombe menjadi baik.
Tentu saja, konsumsi bahan bakar juga selalu dapat menghemat 60 K atau lebih liter, dan jarak tempuh yang buruk.
Penyekat diubah menjadi semi-balap.
Arah pertimbangan penampilan serius menganggap tidak cukup masalah dengan penyekat standar.
Namun, jika kenaikan efisiensi gas buang dicari, arah baffle semi-balap akan menjadi O positif.
Suara juga berpikir bahwa hampir tidak ada masalah dengan arah keliling karena tidak berisik dari yang diharapkan.
kalo bisa dari harga segitu sampe muffler yg ngeluarin lebih dari dua kali heran apa sih bedanya ? -- tingkat kepuasan -- knalpotnya tinggi.