- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Bodywork
- Windshield
- Itu telah melekat pada permen biru 10 model ZRX1... (MRA: WIndscreen Spoiler)
【MRA】WIndscreen Spoiler Review
Sesuai: KAWASAKI ZRX400, KAWASAKI ZrX1200 DAEG (ZrX1200 DAEG), KAWASAKI ZRX1200R, KAWASAKI ZRX1100
It has attached to the candy blue of 10 model ZRX1200DAEG. No. 1 of the buying motive was appearance. The vehicles which have attached the spoiler type screen of MRA see and are pleasing by used car of ZRX1200R which suited the motorcycle shop.
It has attached to the candy blue of 10 model ZRX1200DAEG.
No. 1 of the buying motive was appearance.
The vehicles which have attached the spoiler type screen of MRA see and are pleasing by used car of ZRX1200R which suited the motorcycle shop.
Since it purchased by appearance serious consideration, it is satisfied.
Moreover, when the protection-against-wind effect was also measured against normal, there was a difference considerably.
Resistance of the wind came to be considerably reduced only by the wind equivalent to a breast coming to hit per helmet, and lying down by a normal screen at about 40~50 km/h by town riding, just for a moment at the time of high speed operation, although a difference is hardly felt.
I think that the fatigue mitigation at the time of long touring has an effect considerably.
Itu telah melekat pada permen biru 10 model ZRX1200DAEG. Motif pembelian nomor 1 adalah penampilan. Kendaraan yang sudah terpasang spoiler type screen MRA terlihat dan disenangi oleh mobil bekas ZRX1200R yang cocok untuk bengkel motor.
Itu telah melekat pada permen biru 10 model ZRX1200DAEG.
Motif pembelian nomor 1 adalah penampilan.
Kendaraan yang sudah terpasang spoiler type screen MRA terlihat dan disenangi oleh mobil bekas ZRX1200R yang cocok untuk bengkel motor.
Karena dibeli dengan pertimbangan penampilan yang serius, itu puas.
Terlebih lagi, ketika efek perlindungan-terhadap-angin juga diukur terhadap normal, ada perbedaan yang cukup besar.
Ketahanan angin menjadi sangat berkurang hanya dengan angin yang setara dengan dada yang datang untuk memukul per helm, dan berbaring dengan layar normal sekitar 40~50 km/jam dengan mengendarai kota, hanya sesaat pada saat operasi kecepatan tinggi, meskipun perbedaan hampir tidak terasa.
Saya pikir pengurangan kelelahan pada saat tur panjang memiliki efek yang signifikan.