- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Rem
- Master Cylinder Rem
- Pas pada CB750 Empat 1973... (NISSIN: [Stock Lever] Brake Master Cylinder Kit [Horizontal Type 11mm / Tank Separate Body Type])
【NISSIN】[Stock Lever] Brake Master Cylinder Kit [Horizontal Type 11mm / Tank Separate Body Type] Review
Sesuai: HONDA AX-1, HONDA CB-1, HONDA CB400SS, HONDA CBR250F, HONDA FTR223, HONDA FTR250, HONDA GB250 Clubman, HONDA NC700S, HONDA NC700X, HONDA NC750X, HONDA NS-1, HONDA VT250 Spada, HONDA VTR250, HONDA jade, YAMAHA DT200WR, YAMAHA MT-03 (2015-), YAMAHA MT-25, YAMAHA RZ50, YAMAHA SDR200, YAMAHA TDR50,
Fitting on CB750 Four 1973
After replacing the caliper and disc on my old bike with more modern Beringer material that retains the original look, the original 1/2 inch master cylinder provided braking that lacked feeling.
So I looked for a horizontal master cylinder in 11mm diameter that I found and bought from Webike.
But the separate assembly of the brake fluid reservoir was too modern for my taste. So I replaced it with a British Custom tank, and now the look and braking comfort are almost perfect. -------------------------------------------------- -------- After replacing the caliper and the disk of my old motorcycle with more modern Beringer hardware that keeps the original look, the original 1/2 inch cylinder gave a braking missing from Feeling.
So I searched for a horizontal master cylinder in diameter 11mm that I found and bought at Webike.
But the separate mounting of the brake fluid tank was too modern to my taste. I therefore replaced by a British Custom tank, and now the look and approval of the braking are almost perfect. Powered by Google Translator
Pas pada CB750 Empat 1973
Setelah mengganti kaliper dan cakram pada sepeda lama saya dengan bahan Beringer yang lebih modern yang mempertahankan tampilan aslinya, master silinder 1/2 inci asli memberikan pengereman yang kurang terasa.
Jadi saya mencari master silinder horizontal berdiameter 11mm yang saya temukan dan beli dari Webike.
Tetapi perakitan terpisah dari reservoir minyak rem terlalu modern untuk selera saya. Jadi saya menggantinya dengan tangki British Custom, dan sekarang tampilan dan kenyamanan pengereman hampir sempurna. -------------------------------------------------- -------- Setelah mengganti caliper dan cakram sepeda motor lama saya dengan perangkat keras Beringer yang lebih modern yang mempertahankan tampilan aslinya, silinder 1/2 inci asli memberikan pengereman yang hilang dari Feeling.
Jadi saya mencari master silinder horizontal berdiameter 11mm yang saya temukan dan beli di Webike.
Tetapi pemasangan terpisah dari tangki minyak rem terlalu modern untuk selera saya. Karena itu saya diganti dengan tangki British Custom, dan sekarang tampilan dan persetujuan pengereman hampir sempurna. Didukung oleh Google Translator