- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Knalpot
- Chamber Knalpot
- Performa persis seperti yang saya bayangkan! (Un... (Chameleon Factory: Parallelizer III Exhaust Chamber)
【Chameleon Factory】Parallelizer III Exhaust Chamber Review
Performs exactly as I imagined! (For better or worse.)
I diverted it to LETS II. pitchetc. it is exactly the same, so it will arrive as is. I also checked the fuel condition and there was no problem.
I used to use a NORMAL CA1KA for commuting to school and sometimes Gymkhana, but it was getting to be not enough;
Something that is not too loud.
Fuel consumption does not need to be adjusted frequently.
Manufacturer with a good name recognition
I hate Sports Exhaust.
I was looking for a "good" product, and it was Exactly, so I bought it.
Pushing up like crazy. It's probably a little bit suspicious when it rains. The welding is like a high school student's "Kiai Manji". Please be assured that it is made by Chameleon factory including those parts. (Spec.)
I was turning it up to 7,200 with a pure muff OEM product and it was about 65-70, but with Paralyzer3, WR10×3, I turned it up to 8,500 and the LimitMeter reading was 80! (So it would be about 75~ in real terms. LOL) I was able to get to Circuit, of course.
I ran it with BT601SS front and rear, but the Fork on the LETS II was too weak to stop in the first place! The Ad V undercarriage should pon in from Stem, so I'm going to replace it with that one….
Performa persis seperti yang saya bayangkan! (Untuk lebih baik atau lebih buruk.)
Saya mengalihkannya ke LETS II. pitchetc. itu persis sama, sehingga akan tiba apa adanya. Saya juga memeriksa kondisi bahan bakar dan tidak ada masalah.
Saya biasa menggunakan CA1KA NORMAL untuk pergi ke sekolah dan terkadang ke Gymkhana, tetapi itu tidak cukup;
Sesuatu yang tidak terlalu keras.
Konsumsi bahan bakar tidak perlu sering disesuaikan.
Produsen dengan pengakuan nama yang baik
Saya benci Knalpot Olahraga.
Saya sedang mencari produk yang "bagus", dan tepat sekali, jadi saya membelinya.
Mendorong seperti orang gila. Ini mungkin sedikit mencurigakan saat hujan. Pengelasan itu seperti "Kiai Manji" siswa SMA. Yakinlah bahwa itu dibuat oleh pabrik Bunglon termasuk bagian-bagian itu. (Spesifikasi)
Saya mengubahnya menjadi 7.200 dengan produk OEM muff murni dan sekitar 65-70, tetapi dengan Paralyzer3, WR10×3, saya mengubahnya menjadi 8.500 dan pembacaan LimitMeter adalah 80! (Jadi sekitar 75~ secara nyata. LOL) Saya bisa pergi ke Sirkuit, tentu saja.
Saya menjalankannya dengan BT601SS depan dan belakang, tetapi Fork pada LETS II terlalu lemah untuk dihentikan sejak awal! Undercarriage Ad V seharusnya datang dari Stem, jadi saya akan menggantinya dengan yang itu….