- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Knalpot
- Chamber Knalpot
- Nginmozhiyyyy.... (K2TEC: Cross Exhaust Chamber TYPE-1 (2 Pieces for Right))
【K2TEC】Cross Exhaust Chamber TYPE-1 (2 Pieces for Right) Review
Nginmozhiyyyy.
Chamber K2TEC Right two-piece replaced with SteelChamber
Main jet No. 240 (Mikuni6 Square Large)
Jet needle (Key Star Y137-L)
Clip position 2nd or 3rd from bottom
OEMAir cleaner box&DAYTONA Turbo filter sheet Sugar CrystalType
pig nose removal
There is no exhaust leakage.
The entire project is now Torque fully.
Around 1000~3000 rpm I lost some Torque when starting off, but this is resolved when I put on the pig nose.
Around 5,000 rpm The valley is nicely eliminated and the car turns comfortably from the bottom to the top.
The power band goes from 6000~7500 rpm and then from about 9000 rpm to the second stage of the power band.
It spins to 11,000 rpm with plenty of time to spare, and it looks like it will turn more than that, but I'm afraid so I stop it.
It was more comfortable to change the combination of the three depending on the road to be driven:raising the needle position by one more step, with or without pig nose, and using Air cleaner OEM.
Nginmozhiyyyy.
Chamber K2TEC Right two-piece diganti dengan SteelChamber
Main jet No. 240 (Mikuni6 Square Large)
Jarum jet (Bintang Kunci Y137-L)
Klip posisi ke-2 atau ke-3 dari bawah
OEMAir cleaner box& DAYTONA Turbo filter sheet Sugar CrystalType
pengangkatan hidung babi
Tidak ada kebocoran knalpot.
Seluruh proyek sekarang menjadi Torsi sepenuhnya.
Sekitar 1000~3000 rpm saya kehilangan beberapa Torsi saat memulai, tapi ini teratasi saat saya memasang hidung babi.
Sekitar 5.000 rpm Lembah dihilangkan dengan baik dan mobil berbelok dengan nyaman dari bawah ke atas.
Power band mulai dari 6000~7500 rpm dan kemudian dari sekitar 9000 rpm ke tahap kedua power band.
Ini berputar ke 11.000 rpm dengan banyak waktu luang, dan sepertinya akan berbelok lebih dari itu, tapi saya khawatir jadi saya menghentikannya.
Lebih nyaman untuk mengubah kombinasi ketiganya tergantung pada jalan yang akan dikendarai: menaikkan posisi jarum satu langkah lagi, dengan atau tanpa pig nose, dan menggunakan Air cleaner OEM.