- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Suspensi / Rearset / Velg / Swingarm
- Suspensi / Shock Belakang
- Shock Belakang
- Ini mungkin satu-satunya saat Anda bisa mendapat... (OHLINS: Rear Suspension (G Sense Original OHLINS))
【OHLINS】Rear Suspension (G Sense Original OHLINS) Review
This may be the only time you can get new OHLINS (Rear suspension) for WR250X...
Motivation
It has been several years since the WR250X was discontinued, and OEM parts have been discontinued, but Chance to get a brand new OHLINS rear suspension is a great opportunity. It's now or never." I purchased this product thinking that it would be a good idea. Yet, I waited several months for this product to be shipped.
Vehicle installation
I asked for RB at the shop where I purchased the vehicle. I think it is very cheap, probably several thousand yen (one hand Plus) for removal of the original Rear suspension and installation of OHLINS.
【Impression】
The look of the Gold-colored sass that peeks out a bit improves the sense of ownership all the more.
My first impression on the car was that it felt firmer than the Normal suspension. According to the mechanic who installed it, the overall length is slightly longer than the Normal suspension. Since the standard value was written in the Memo, I started breaking in the suspension with the standard value.
The difference between the NORMALRear suspension and the NORMALRear suspension is the improvement in the grip of the tires, which even I, an amateur, can understand, and it is easy to feel the grip at each corner of the pass, making the corners enjoyable.
In the future, I would like to be able to set the feeling of licking the road surface as a good Image of the OHLINS Suspension when installed on other cars.
Ini mungkin satu-satunya saat Anda bisa mendapatkan OHLINS (Suspensi belakang) baru untuk WR250X...
Motivasi
Sudah beberapa tahun sejak WR250X dihentikan, dan suku cadang OEM telah dihentikan, tetapi Peluang untuk mendapatkan suspensi belakang OHLINS yang baru adalah peluang besar. Sekarang atau tidak sama sekali." Saya membeli produk ini dengan berpikir bahwa ini adalah ide yang bagus. Namun, saya menunggu beberapa bulan untuk mengirimkan produk ini.
Instalasi kendaraan
Saya meminta RB di toko tempat saya membeli kendaraan. Menurut saya sangat murah, mungkin beberapa ribu yen (satu tangan Plus) untuk melepas suspensi belakang asli dan pemasangan OHLINS.
【Kesan】
Tampilan sass berwarna emas yang sedikit menyembul semakin meningkatkan rasa kepemilikan.
Kesan pertama saya pada mobil ini terasa lebih kencang dari pada suspensi Normal. Menurut mekanik yang memasangnya, panjang keseluruhannya sedikit lebih panjang dari suspensi Normal. Karena nilai standar tertulis di Memo, saya mulai mendobrak suspensi dengan nilai standar.
Perbedaan antara suspensi NORMALRear dan suspensi NORMALRear adalah peningkatan cengkeraman ban, yang bahkan saya, seorang amatir, dapat memahaminya, dan mudah merasakan cengkeraman di setiap sudut lintasan, membuat tikungan menjadi menyenangkan.
Kedepannya, saya ingin bisa mengatur rasa menjilati permukaan jalan sebagai Image yang baik dari Suspensi OHLINS saat dipasang di mobil lain.