- Beranda
- Ulasan Produk
- Sparepart Motor
- Knalpot
- Pipa Knalpot
- Yamamoto SPEC-A pipa knalpot belakang eksklusif... (YAMAMOTO: SPEC-A Exclusive Rear Exhaust Pipe)
【YAMAMOTO】SPEC-A Exclusive Rear Exhaust Pipe Review
Yamamoto SPEC-A exclusive rear exhaust pipe
It arrived in excellent packaging.
VTR250 was changed to injection starting in 2009. So carburetor models currently have fewer options when changing exhaust pipes.
It is difficult to install injection and carburetor models because the rear pipe diameters are different, but using this product, it is possible to install an injection exhaust line on a carburetor VTR250 motorcycle. The oxygen sensor hole can be closed with an M18/1.5 pitch bolt. The quality of Yamamoto products is very high. I recommend it. -------------------------------------------------- -------- The packaging status arrived very well. The VTR250 has been changed to injection since 2009. So the Carbratter model has a few options when changing the current exhaust pipe. The injection and the carbrator model have a different view of the rear pipes, so it is difficult to install, but this product allows you to install the exhaust line for the injection on the carbrator VTR250 motorcycle. Oxygen sensor holes can be blocked with M18/1.5 pitch bolts. The quality of Yamamoto products is very high. I recommend it. Powered by Google Translator
Yamamoto SPEC-A pipa knalpot belakang eksklusif
Itu tiba dalam kemasan yang sangat baik.
VTR250 diubah menjadi injeksi mulai tahun 2009. Jadi model karburator saat ini memiliki lebih sedikit pilihan saat mengganti pipa knalpot.
Sulitnya pemasangan model injeksi dan karburator karena diameter pipa belakang berbeda, namun dengan menggunakan produk ini dapat dilakukan pemasangan saluran pembuangan injeksi pada sepeda motor karburator VTR250. Lubang sensor oksigen dapat ditutup dengan baut pitch M18/1.5. Kualitas produk Yamamoto sangat tinggi. Saya merekomendasikannya. --------------------------------------------------- -------- Status kemasan sudah sampai dengan sangat baik. VTR250 telah diubah menjadi injeksi sejak 2009. Jadi model Carbratter memiliki beberapa pilihan saat mengganti pipa knalpot saat ini. Model injeksi dan karbrator memiliki tampilan pipa belakang yang berbeda sehingga sulit dalam pemasangannya, namun produk ini memungkinkan Anda memasang saluran pembuangan untuk injeksi pada sepeda motor karbrator VTR250. Lubang sensor oksigen dapat diblokir dengan baut pitch M18/1.5. Kualitas produk Yamamoto sangat tinggi. Saya merekomendasikannya. Didukung oleh Google Penerjemah